fbpx

EL NOSTRE BLOG

Articles interessants sobre el màrqueting 

NOTÍCIES

A Media Needs creiem que tenir un apartat de notícies és molt important, d'aquesta manera no sols tenim informats als nostres clients sobre les novetats, a més també els donem informació sobre promocions i notícies d'interès sobre el sector. En aquest apartat, trobareu tant blogs informatius sobre temàtica referida al món del márquetin i la comunicació, com a notícies sobre la pròpia empresa, com pot ser novetats, nous projectes, presentacions, etc. Comptar amb un apartat de notícies serveix com a pont entre el client i l'empresa, mantenint així el contacte i donant un tracte una mica més personal i transparent respecte als que haceres empresarials. En aquests temps difícils, l'apartat de notícies també pot ser una opció interessant per a tots aquells curiosos i fanàtics del márquetin i la comunicació, que busquin entreteniment. Els blogs, igual que la resta de mitjans socials, són canals de difusió de contingut que ens permetran connectar i interactuar amb l'audiència de la nostra organització. Tenir un blog no ens assegurarà cap mena d'èxit, sinó que l'èxit vindrà dau per la qualitat del contingut que es publiqui en ell i la seva presència en els mitjans socials i els principals cercadors. A més de que molts dels nostres blogs, poden servir de guia per a realitzar projectes propis de comunicació o gestió de xarxes, web, etc. Aquestes anotacions han estat realitzats pels nostres professionals del sector, per tant, poden ser una eina excel·lent per a tenir en compte. Els nostres redactors s'encarreguen de buscar informació d'interès i plasmar-la mitjançant un vocabulari pròxim i comprensible, perquè qualsevol pugui familiaritzar-se amb el món del márquetin. El blog segueix un calendari editorial i periòdic, a més d'adaptar-nos a les dates importants per a planificar la nostra estratègia de continguts. Fins aquí el nostre apartat de notícies.

articles destacats

Instagram Notes
Instagram Notes

“Instagram Notes”, la nova funció d'Instagram per a una comunicació més personal. Instagram és una de les plataformes de xarxes socials més populars del món, i per això contínuament està millorant amb noves funcions i actualitzacions. L'última ha estat “Instagram...

read more
Social Selling
Social Selling

Què és el social selling? El social selling consisteix en utilitzar els mitjans socials per relacionar-se, crear branding, obtenir leads i aconseguir clients. Més que un canal de venda en línia, tracta d’arribar a la ment dels possibles clients de forma indirecta per...

read more
KIT DIGITAL
KIT DIGITAL

Ets autònom/a o tens una empresa i encara no coneixes el Kit Digital? T’expliquem tot el que necessites saber a continuació! El Kit Digital és un programa d’ajudes econòmiques per a la digitalització i modernització de PIMES i autònoms finançat per la Unió Europea a...

read more
Tens identitat de marca?
Tens identitat de marca?

Quan parlem de Màrqueting i d'exemple d'èxit, fàcilment ens vénen al cap grans marques com a Coca-cola, McDonald’s, Nike… Marques que amb el pas dels anys han tingut la capacitat de mantenir-se, adaptar-se i superar-se, fins a tal punt que McDonald’s en la seva última...

read more
E-commerce
E-commerce

El concepte "e-commerce" està a l'ordre del dia.   Suposa una tendència que apunta a una continuïtat i projecció ascendent en un futur pròxim, però tens clar que és l'ecommerce?   Avui a Media Needs venim a parlar-vos d'aquest concepte i que suposa per al...

read more
Colors, línies, formes i emocions
Colors, línies, formes i emocions

Colors, línies, formes i emocions. Avui a Media Needs venim a parlar-vos del paper que juguen els colors, les formes i els elements en la nostra marca, però també en el nostre estat d'ànim. Màrqueting de les emocions, Per aquest motiu, avui dia és tan important el que...

read more
Product Placement
Product Placement

Avui a Media Needs venim a presentar-vos el Product Placement. Aquest concepte és una estratègia publicitària que consisteix en introduir un determinat producte o marca dins algun espai audiovisual.   És una forma poc invasiva de promocionar un producte, a...

read more
Twitter fa 15 anys.
Twitter fa 15 anys.

Twitter fa 15 anys.   Dins d'un món on-line les xarxes socials han estat el desencadenant d'una forma de vida que sense cap mena de dubte defineix el nostre segle.   Dins de la revolució de les xarxes, fa ja 15 anys que la plataforma Twitter creada per Jack...

read more
Mindful marketing
Mindful marketing

Mindful marketing   Aquest concepte ha arribat per a quedar-se. El Mindful marketing consisteix en centrar la campanya comunicativa i digital en les noves inquietuds socials, basades en la sostenibilitat, l'esperit social i com no la digitalització.   Les 3...

read more
Brànding
Brànding

En el blog d'avui venim a parlar-vos del Brànding i de com d'important resulta per a tenir èxit empresarial. Cal tenir clar que una empresa no és només un logotip o un nom, òbviament una empresa representa molt més, i avui dia gràcies al Brànding som capaços de...

read more
El boom del digital
El boom del digital

El boom del digital Ja fa 38 anys de l'arribada d'internet, i tot i que l'era digital no ha deixat mai de pujar esglaons, en aquest últim any i degut en gran part a la pandèmia, ha experimentat un boom històric. Doncs sí, com en tot sempre hi ha dues cares de la...

read more
Què són les cookies?
Què són les cookies?

Qualsevol usuari d’internet ha sentit el concepte de cookies, però la realitat és que en el moment en que una plataforma ens planteja si “les volem acceptar”, la gran majoria ho fem sense plantejar-nos què implica. Les cookies o galetes són “arxius” que emmagatzemen...

read more
On van les meves dades?
On van les meves dades?

No és cap novetat que la tecnologia cada vegada ocupa més espai i protagonisme a les nostres vides. Un dels sentits on més ens ha influït és en la manera de comunicar-nos, oferint-nos dia rere dia noves formes de comunicació mai contemplades. Correus electrònics,...

read more
LA TEVA EMPRESA NECESSITA TIKTOK?
LA TEVA EMPRESA NECESSITA TIKTOK?

TikTok és ja la tercera xarxa social més descarregada del món, per darrere de Whatsapp i Facebook i per davant d’Instagram. Però què té aquesta xarxa social per haver passat de captar l’atenció dels més joves a captar la dels negocis també? En aquest blog analitzarem...

read more
QUANT CONTAMINA INTERNET?
QUANT CONTAMINA INTERNET?

Us heu plantejat mai quant contamina internet? La xarxa no és quelcom material, però això no vol dir que no contamini. Penjar una foto a Instagram, enviar un WhatsApp o els e-mails que omplen la bústia del nostre correu electrònic; totes aquestes accions deixen la...

read more
L’ARRIBADA DEL 5G
L’ARRIBADA DEL 5G

L’arribada del 5G és un dels fets més esperat per els amants de la tecnologia arreu del món. Però sabem realment què és el que implicarà? Aquesta nova connectivitat suposarà una velocitat de navegació en dispositius mòbils molt superior, de manera que la xarxa serà 20...

read more
QUÈ S’AMAGA DARRERE D’UN LIKE?
QUÈ S’AMAGA DARRERE D’UN LIKE?

  Tothom sap què és "fer like", de fet és un acte tan quotidià avui dia com podria ser rentar-se les dents o beure aigua. La gent viu connectada i ho fa la majoria de vegades per obtenir l'aprovació, "el like" dels altres. Sabem "'què és", però us heu preguntat...

read more
Nens i internet, a què s’exposen?
Nens i internet, a què s’exposen?

Encara que internet va ser dissenyat per a adults, nens i joves l'utilitzen cada vegada més. Avui dia, 1 de cada 3 usuaris d'internet a tot el món és un nen. Això els hi dóna enormes oportunitats, però també els exposa considerablement. I tot i que les mesures per a...

read more
El màrqueting de continguts
El màrqueting de continguts

¿Què és? El màrqueting de continguts és una tècnica que es basa a crear, publicar i compartir continguts d'interès per les persones a qui et vols dirigir. Els requisits principals són: tenir ven definides les persones a qui ens volem dirigir i transmetre aquests...

read more
Tendències actuals del branding
Tendències actuals del branding

En els últims mesos moltes marques amb un llarg recorregut i identitats molt reconeixibles han decidit per un rebranding, presentant noves versions de la seva marca. L'última marca reconeguda que ho ha fet ha sigut Volkswagen. Per què redissenyar el teu logotip pot...

read more
L’omnicanalitat
L’omnicanalitat

L'omnicanalitat, pretén mantenir una relació amb el client duradora que es pugui adaptar segons les necessitats del client. Per exemple si un client estableix contacte a través de les xarxes socials, pot continuar la conversa a través d'un correu electrònic o a la...

read more

Escriu-nos

Estarem encantats de parlar amb tu!

7 + 4 =

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.plugin cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies
× Com et podem ajudar? Parlem?