EL NOSTRE BLOG
Articles interessants sobre el màrqueting
NOTÍCIES
A Media Needs creiem que tenir un apartat de notícies és molt important, d'aquesta manera no sols tenim informats als nostres clients sobre les novetats, a més també els donem informació sobre promocions i notícies d'interès sobre el sector.
En aquest apartat, trobareu tant blogs informatius sobre temàtica referida al món del márquetin i la comunicació, com a notícies sobre la pròpia empresa, com pot ser novetats, nous projectes, presentacions, etc.
Comptar amb un apartat de notícies serveix com a pont entre el client i l'empresa, mantenint així el contacte i donant un tracte una mica més personal i transparent respecte als que haceres empresarials.
En aquests temps difícils, l'apartat de notícies també pot ser una opció interessant per a tots aquells curiosos i fanàtics del márquetin i la comunicació, que busquin entreteniment.
Els blogs, igual que la resta de mitjans socials, són canals de difusió de contingut que ens permetran connectar i interactuar amb l'audiència de la nostra organització. Tenir un blog no ens assegurarà cap mena d'èxit, sinó que l'èxit vindrà dau per la qualitat del contingut que es publiqui en ell i la seva presència en els mitjans socials i els principals cercadors.
A més de que molts dels nostres blogs, poden servir de guia per a realitzar projectes propis de comunicació o gestió de xarxes, web, etc. Aquestes anotacions han estat realitzats pels nostres professionals del sector, per tant, poden ser una eina excel·lent per a tenir en compte.
Els nostres redactors s'encarreguen de buscar informació d'interès i plasmar-la mitjançant un vocabulari pròxim i comprensible, perquè qualsevol pugui familiaritzar-se amb el món del márquetin.
El blog segueix un calendari editorial i periòdic, a més d'adaptar-nos a les dates importants per a planificar la nostra estratègia de continguts.
Fins aquí el nostre apartat de notícies.
articles destacats
Snapchat: Del Boom al Declivi
L'Ascens i Descens de Snapchat: Del Boom al Declivi. En l'era de la informació i les xarxes socials, l'aplicació Snapchat va irrompre en escena com un fenomen revolucionari. Així doncs, va canviar la forma en què compartim moments i ens comuniquem. No obstant això, la...
Explorant el Boom dels Podcasts: Per Què Estan de Moda?
En l'era digital, els podcasts han emergit com una forma poderosa i atractiva de consumir contingut. Des de xerrades informals fins a recerques profundes, els podcasts abasten una varietat de temes i estils, capturant l'atenció auditiva de tot el món. En aquest blog,...
L’Impacte de la Intel·ligència Artificial en la Comunicació
L'Impacte de la Intel·ligència Artificial en la Comunicació: Avanços que Transformen Les nostres Interaccions L'Impacte de la Intel·ligència Artificial en la Comunicació. La intel·ligència artificial (IA) ha deixat una petjada significativa en diverses indústries, i...
Threads: la Xarxa Social que Revoluciona el Microblogging.
En el món de les xarxes socials, sempre hi ha espai per a la innovació i l'evolució. En aquest sentit, Meta, l'empresa darrere de Facebook, WhatsApp i Instagram, ha llançat la seva última creació: Threads la Xarxa Social que Revoluciona el Microblogging. Aquesta...
Mitjans Tradicionals: Estratègies Efectives de Publicitat
En un món cada vegada més digital, és fàcil passar per alt els mitjans tradicionals en favor del màrqueting digital. No obstant això, a Media Needs, sovint treballem amb els mitjans tradicionals com la ràdio, la televisió i la premsa impresa, que encara tenen un paper...
El 65% dels emprenedors espanyols utilitzen la digitalització per a créixer
L'informe de l'Observatori de Digitalització de GoDaddy 2023, destaca la importància cada vegada major, de la presència en línia i el paper fonamental de les pàgines web en el creixement de les petites empreses espanyoles. Segons aquest informe, El 65% dels...
El Dia Mundial d’Internet: Com Internet revoluciona el nostre treball
Cada 17 de maig, celebrem el Dia Mundial de la Internet per a reconèixer la importància d'aquesta poderosa eina en les nostres vides. En l'àmbit laboral, l'internet ha revolucionat la forma en què treballem, brindant-nos nombrosos beneficis i oportunitats per a la...
Les millors pràctiques en màrqueting en xarxes socials: augmenta la interacció amb la teva audiència
En l'actualitat, les xarxes socials s'han convertit en un component vital de les estratègies de màrqueting digital. Plataformes com Facebook i Instagram ofereixen a les marques una gran oportunitat per a promocionar-se, connectar-se amb la seva audiència i augmentar...
Twitter i el verificat blau
El verificat blau de Twitter, la icona pel qual has de pagar El verificat blau és una icona que apareix al costat del nom d'un usuari de Twitter en el seu perfil i en els seus tuits. Indica que el compte ha estat verificada per la plataforma com a autèntica i...
La importància de la creativitat en la publicitat
La creativitat és un element clau en la publicitat, i pot marcar una gran diferència en l'èxit d'una campanya. A Media Needs t'expliquem per què és important la creativitat en la publicitat, i com les empreses poden estimular la creativitat en els seus equips de...
Instagram Notes
“Instagram Notes”, la nova funció d'Instagram per a una comunicació més personal. Instagram és una de les plataformes de xarxes socials més populars del món, i per això contínuament està millorant amb noves funcions i actualitzacions. L'última ha estat “Instagram...
Les xarxes socials com aparador d’un negoci
Diem que utilitzem les xarxes socials com aparador d'un negoci ja que han canviat la nostra manera de comunicar-nos. La seva immediatesa i el llenguatge pròxim, les converteix en un dels principals canals d'informació de qualsevol negoci i, cada vegada més, la via...
La necessitat de crear una bona estratègia de Branding
Quan s'empren un nou projecte empresarial, neix la necessitat de crear una marca sòlida que representi la identitat de l'empresa, així com els seus valors. Per tal de crear una marca, no és necessari un gran capital, sinó una bona estratègia de brànding, que implica...
Tips per connectar amb la teva audiència a través de les xarxes socials
Les xarxes socials actualment són l'eina més poderosa que té una marca per donar-se a conèixer, per connectar amb el seu públic objectiu i per aconseguir la màxima visibilitat....
Per què contractar una agència de màrqueting?
El màrqueting digital està en constant desenvolupament i és imprescindible que les empreses segueixin la seva evolució i es mantinguin actualitzades dels últims avenços. Per a això hi ha dues opcions: pots tractar de dissenyar i executar un pla de màrqueting...
Del Storytelling al Storydoing
Del Storytelling al Storydoing. El màrqueting evoluciona a una velocitat increïble, per això de l'storytelling passem a l'storydoing. El Storytelling és una de les tècniques més utilitzades en el màrqueting de continguts. És un tipus de màrqueting de continguts, que...
Tendències de màrqueting 2022
Al sector de la comunicació també hi ha tendències de màrqueting a seguir i són molts els canvis que any rere any assoten el món digital i aquest 2022 no es quedarà enrere. Si tens una empresa, t'interessarà saber quines són les tendències que hauràs de tenir en...
Social Selling
Què és el social selling? El social selling consisteix en utilitzar els mitjans socials per relacionar-se, crear branding, obtenir leads i aconseguir clients. Més que un canal de venda en línia, tracta d’arribar a la ment dels possibles clients de forma indirecta per...
KIT DIGITAL
Ets autònom/a o tens una empresa i encara no coneixes el Kit Digital? T’expliquem tot el que necessites saber a continuació! El Kit Digital és un programa d’ajudes econòmiques per a la digitalització i modernització de PIMES i autònoms finançat per la Unió Europea a...
Quin és el futur del disseny de logotips?
El món del disseny va ser testimoni d'un dels canvis d'imatge més grans dels últims temps quan Mark Zuckerberg va llançar el nou logotip de Facebook: un símbol d'infinit blau de dos tons que representa el nou nom de l'empresa, Meta. Una de les marques de restaurants...
Tens identitat de marca?
Quan parlem de Màrqueting i d'exemple d'èxit, fàcilment ens vénen al cap grans marques com a Coca-cola, McDonald’s, Nike… Marques que amb el pas dels anys han tingut la capacitat de mantenir-se, adaptar-se i superar-se, fins a tal punt que McDonald’s en la seva última...
La importància de la comunicació corporativa
La importància de la comunicació corporativa en les empreses és crucial, a Media Needs us comentem perquè i quin paper juga dins de la nostra societat. En general, la comunicació ens permet mantenir relacions de tota mena amb el nostre voltant, ja sigui...
E-commerce
El concepte "e-commerce" està a l'ordre del dia. Suposa una tendència que apunta a una continuïtat i projecció ascendent en un futur pròxim, però tens clar que és l'ecommerce? Avui a Media Needs venim a parlar-vos d'aquest concepte i que suposa per al...
Colors, línies, formes i emocions
Colors, línies, formes i emocions. Avui a Media Needs venim a parlar-vos del paper que juguen els colors, les formes i els elements en la nostra marca, però també en el nostre estat d'ànim. Màrqueting de les emocions, Per aquest motiu, avui dia és tan important el que...
Product Placement
Avui a Media Needs venim a presentar-vos el Product Placement. Aquest concepte és una estratègia publicitària que consisteix en introduir un determinat producte o marca dins algun espai audiovisual. És una forma poc invasiva de promocionar un producte, a...
Twitter fa 15 anys.
Twitter fa 15 anys. Dins d'un món on-line les xarxes socials han estat el desencadenant d'una forma de vida que sense cap mena de dubte defineix el nostre segle. Dins de la revolució de les xarxes, fa ja 15 anys que la plataforma Twitter creada per Jack...
Mindful marketing
Mindful marketing Aquest concepte ha arribat per a quedar-se. El Mindful marketing consisteix en centrar la campanya comunicativa i digital en les noves inquietuds socials, basades en la sostenibilitat, l'esperit social i com no la digitalització. Les 3...
Brànding
En el blog d'avui venim a parlar-vos del Brànding i de com d'important resulta per a tenir èxit empresarial. Cal tenir clar que una empresa no és només un logotip o un nom, òbviament una empresa representa molt més, i avui dia gràcies al Brànding som capaços de...
Les TIC en la gestió empresarial
Les TIC en la gestió empresarial són imprescindibles. Avui dia, les tecnologies es troben en una contínua evolució. Per tant, són un mitjà i una eina útil pel desenvolupament de les gestions empresarials. Ens trobem en una època on l’ús d’aquestes TIC i eines...
El boom del digital
El boom del digital Ja fa 38 anys de l'arribada d'internet, i tot i que l'era digital no ha deixat mai de pujar esglaons, en aquest últim any i degut en gran part a la pandèmia, ha experimentat un boom històric. Doncs sí, com en tot sempre hi ha dues cares de la...
Com et pot ajudar una agència de comunicació a ser visible a Internet?
Un dels motius pels quals moltes empreses ens contacten és per una necessitat d’estar ben posicionats dins la xarxa d’Internet. En un món que cada vegada viu més de la tecnologia, i encara més amb l’auge que s’ha produït a causa de la pandèmia, ser trobats fàcilment...
Què és Neuralink?
¿Qué es Neuralink? Aunque cada vez se oye más su nombre, todavía hay gente que no conoce al emprendedor Elon Musk. Este físico, inventor y magnate sudafricano es famoso por ser el cofundador de PayPal, SpaceX, Hyperloop y SolarCity, además de ser el director general...
Què són les cookies?
Qualsevol usuari d’internet ha sentit el concepte de cookies, però la realitat és que en el moment en que una plataforma ens planteja si “les volem acceptar”, la gran majoria ho fem sense plantejar-nos què implica. Les cookies o galetes són “arxius” que emmagatzemen...
On van les meves dades?
No és cap novetat que la tecnologia cada vegada ocupa més espai i protagonisme a les nostres vides. Un dels sentits on més ens ha influït és en la manera de comunicar-nos, oferint-nos dia rere dia noves formes de comunicació mai contemplades. Correus electrònics,...
LA TEVA EMPRESA NECESSITA TIKTOK?
TikTok és ja la tercera xarxa social més descarregada del món, per darrere de Whatsapp i Facebook i per davant d’Instagram. Però què té aquesta xarxa social per haver passat de captar l’atenció dels més joves a captar la dels negocis també? En aquest blog analitzarem...
La importància d’invertir en màrqueting i comunicació
A Media Needs, i probablement moltes de les agències especialitzades en màrqueting i comunicació, acostumem a trobar-nos clients escèptics a la idea d'invertir en quelcom intangible, com ho és el desenvolupament de la seva plataforma web, la millora de les seves...
QUÈ ESPEREM ARA DE LES MARQUES?
La crisi actual ha afectat des del principi en el comportament dels consumidors, que ha anat evolucionant a mesura que la situació avançava. En unes circumstàncies tan complexes, com sempre els anunciants han hagut d’esprémer els seus cervells per enviar missatges...
L’auge de la desinformació i les “fake news”
La crisi sanitària que portem vivint els darrers mesos a Espanya i al món ha visibilitzat encara més un dels grans problemes de la globalització tecnològica: l’auge de la desinformació i les fake news. La desinformació és un problema lligat a internet i les xarxes...
Reinventant la reputació de les marques
En major o menor mesura, totes les empreses estan patint les conseqüències de l’arribada i expansió del coronavirus. Així doncs, cadascuna dins del sector al qual pertanyen han hagut d’enginyar-se-les i engegar iniciatives per donar-se veu i no caure en l’oblit durant...
Les noves eines que ajuden a la lluita contra el CoVid-19
Com en qualsevol situació de crisi mundial, la ciència i la investigació juguen un paper clau a l’hora de trobar solucions i extreure conclusions per a fer-li front. En especial, en aquesta tessitura de col·lapse sanitari. Necessitem més que mai explotar la tecnologia...
Canvis en la tecnologia pel CoVid-19
Des que s’ha decretat l’estat d’alarma en tot el territori espanyol causat pel CoVid-19, el confinament ha portat a moltes persones i famílies a refugiar-se en la xarxa internàutica per trobar entreteniments de tot tipus. Aquest augment en la demanda de continguts ha...
QUANT CONTAMINA INTERNET?
Us heu plantejat mai quant contamina internet? La xarxa no és quelcom material, però això no vol dir que no contamini. Penjar una foto a Instagram, enviar un WhatsApp o els e-mails que omplen la bústia del nostre correu electrònic; totes aquestes accions deixen la...
L’ARRIBADA DEL 5G
L’arribada del 5G és un dels fets més esperat per els amants de la tecnologia arreu del món. Però sabem realment què és el que implicarà? Aquesta nova connectivitat suposarà una velocitat de navegació en dispositius mòbils molt superior, de manera que la xarxa serà 20...
Mapping, blending i holografia: noves formes del directe
La tecnologia del vídeo i de l’audiovisual ja porta molt de temps en un ràpid i positiu creixement. La il·luminació i el so ja no ho són tot, sinó que es complementen amb peces visuals que cada cop adquireixen més força i atracció. Fa no tants anys, les pantalles als...
QUÈ S’AMAGA DARRERE D’UN LIKE?
Tothom sap què és "fer like", de fet és un acte tan quotidià avui dia com podria ser rentar-se les dents o beure aigua. La gent viu connectada i ho fa la majoria de vegades per obtenir l'aprovació, "el like" dels altres. Sabem "'què és", però us heu preguntat...
El Branding del 2020
Al blog d'avui venim a parlar-vos de les 10 tendències que sembla que marcaran el futur del branding del 2020. Per als neòfits, especificar que el branding correspon a la part de creació i construcció d'una marca, mitjançant aquest procés es confecciona una identitat...
Nens i internet, a què s’exposen?
Encara que internet va ser dissenyat per a adults, nens i joves l'utilitzen cada vegada més. Avui dia, 1 de cada 3 usuaris d'internet a tot el món és un nen. Això els hi dóna enormes oportunitats, però també els exposa considerablement. I tot i que les mesures per a...
Intel·ligència artificial
Això que "hi ha vida intel·ligent a altres planetes" encara és un misteri, el que sí que és cert és que en el nostre planeta si n'hi ha, i l'estem explotant per fer coses increïbles, com crear intel·ligència artificial. Sembla de pel·lícula, però és cert! Actualment...
Adéu als seguidors d’Instagram?
Tots coneixem Instagram, l'app porta entre nosaltres 20 anys i la seva popularitat ha anat pujant al mateix ritme que el nombre de seguidors, convertint-se en una de les aplicacions per excel·lència, juntament amb les també coneguts Facebook o Whatsapp. És sabut que...
El màrqueting de continguts
¿Què és? El màrqueting de continguts és una tècnica que es basa a crear, publicar i compartir continguts d'interès per les persones a qui et vols dirigir. Els requisits principals són: tenir ven definides les persones a qui ens volem dirigir i transmetre aquests...
Tendències actuals del branding
En els últims mesos moltes marques amb un llarg recorregut i identitats molt reconeixibles han decidit per un rebranding, presentant noves versions de la seva marca. L'última marca reconeguda que ho ha fet ha sigut Volkswagen. Per què redissenyar el teu logotip pot...
L’omnicanalitat
L'omnicanalitat, pretén mantenir una relació amb el client duradora que es pugui adaptar segons les necessitats del client. Per exemple si un client estableix contacte a través de les xarxes socials, pot continuar la conversa a través d'un correu electrònic o a la...
Punts clau del màrqueting digital
El màrqueting digital no ha parat de créixer en els últims anys. Els emprenedors han descobert possibilitats de negoci a la xarxa i avui en dia ja és inimaginable la supervivència de qualsevol empresa sense presència digital. El món digital no és fàcil ,créixer a...
Facebook continua creixent!
La plataforma va ser creada per Mark Zuckerberg, un estudiant de Harvard que va tenir problemes al recopilar els noms i fotografies de la seva universitat. Tot i això el projecte va continuar avançant i el 2009 ja s'havia convertit en una de les xarxes socials més...
Com crear una experiència d’usuari positiva?
És molt important cuidar l'experiència d'usuari, perquè aquesta s’ha convertit en la paraula clau pel que fa a l'estratègia del màrqueting. L'experiència del client és fàcil de comprendre, la idea és oferir-li un producte o servei que estigui a l'altura de les seves...
Amazon Echo, Google Home o Apple HomePod?
Els altaveus Intel·ligents són la nova joguina del mercat tecnològic. Ara que s’apropa Nadal, aquests aparells són una bona opció per regalar. De totes maneres, encara són desconeguts per a molts. Per això us ajudarem a escollir el més convenient: Amazon Echo, Google...
L’anunci més emotiu d’Ikea
Aquest Nadal, Ikea ha decidit seure a cinc famílies per jugar a un joc, en el qual, solament han de respondre preguntes per a continuar en la taula. Les primeres preguntes són sobre xarxes socials, famosos, tendències, etc. Tots responen correctament. A continuació,...
El futur del Màrqueting Digital
Només falta poc més d’un mes per acomiadar-nos del 2018 i és moment de començar a preparar les noves estratègies. El món digital avança de manera molt veloç i cal adaptar-se. El més important és ser dinàmic i innovador, per destacar sobre la resta. A aquestes altures,...
Escàndol Zuckerberg, què en sabem?
Des de fa uns mesos tots hem sentit a parlar del anomenat escàndol Zuckerberg, fundador i director executiu de la famosa xarxa social Facebook. Ara que sembla ser que les aigües s’han tranquil·litzat, podem posar-nos a pensar i fer-nos algunes preguntes. Sabem...
Avantatges laborals del certificat de discapacitat
Saps què és el certificat de discapacitat que acredita una diversitat funcional igual al 33% o superior? El certificat de discapacitat és un document públic determinat per una junta mèdica, de tramitació gratuïta, que s'atorga a tota persona que ho sol·liciti i que...
Aconseguir un bon ambient laboral i altres beneficis
Si ja t’has iniciat en un ambient laboral, segur que t’interessa continuar llegint. Qualsevol empresa on els treballadors estan motivats i són valorats obté guanys en productivitat, ja que aquesta no ve donada només pels sistemes de producció i serveis de gestió de...
¿Cómo nos afecta la nueva ley de protección de datos?
La entrada en vigor de la nueva ley de protección de datos, también conocida como RGPD -que significa Reglamento General de Protección de Datos-, quiere hacer un paso de gigante para evitar el mal uso de la información que generan y acumulan las empresas. Pero esta...
Escriu-nos
Estarem encantats de parlar amb tu!
