Quan s’empren un nou projecte empresarial, neix la necessitat de crear una marca sòlida que representi la identitat de l’empresa, així com els seus valors.
Per tal de crear una marca, no és necessari un gran capital, sinó una bona estratègia de brànding, que implica la combinació de creativitat, compromís i dedicació per la creació del naming, el disseny i la personalitat de la marca.
Aquests són aspectes que les pimes no acostumen a tenir en compte, i són les bases d’aquest procés i el factor diferencial que ajudarà a diferenciar-te de la competència.
COM DISSENYAR L’ESTRATÈGIA DE BRANDING
El primer pas, i probablement el més important per constituir-te com a marca és definir l’objectiu principal del teu negoci, el públic objectiu al qual vols arribar i quin missatge vols transmetre, ja que serà la guia del camí a seguir.
Des de Medianeeds aconsellem sempre crear una marca autèntica, pel fet que atraurà una quantitat més gran de clients.
La interacció amb els clients i donar resposta a les seves necessitats és clau per aconseguir consolidar-se com a marca. Has de focalitzar-te en els teus clients potencials i generar contingut per atreure aquest client concret.
Els productes o serveis que pretén vendre la marca han de tenir un factor o atribut que els faci únics, la teva marca necessita tenir un valor afegit per tal que els clients t’escullin respecte a la teva competència.
La innovació ha de ser el fonament de la teva marca, buscar la millora constant per tal que el consumidor ho percebi.
L’essència de la teva marca s’ha de mantenir en el temps, i per més canvis que hi hagi en l’empresa, no poden afectar els valors sobre els quals està constituïda aquesta marca.
Des de Medianeeds volem ajudar-te! Creus que la teva marca necessita una bona estratègia de marca?
A Medianeeds analitzem les teves necessitats, identifiquem les estratègies més adequades per fer-te triomfar i construïm la teva identitat de marca.
estratègia de branding