fbpx

Diem que utilitzem les xarxes socials com aparador d’un negoci ja que han canviat la nostra manera de comunicar-nos. La seva immediatesa i el llenguatge pròxim, les converteix en un dels principals canals d’informació de qualsevol negoci i, cada vegada més, la via fàcil d’atenció al client. 

Encara així, no és suficient amb tenir perfils en les diferents plataformes. Una constant mostra activa en elles serà el que més interès causi als seguidors. Ser present a internet i a les xarxes socials majoritàries és, gairebé, una obligació si vols esprémer el teu negoci al màxim.

Les xarxes socials et permeten donar visibilitat al teu negoci, portar els teus productes o serveis a qualsevol part del món i conèixer de primera mà quines són les necessitats dels teus clients. Es per això que les plataformes socials estan destacant com un dels millors aparadors per als negocis, ja que no sols permeten mostrar ràpidament els productes o serveis, sinó també comunicar la filosofia de l’empresa d’una forma eficaç.

A més, les xarxes socials et donen la possibilitat de:

  • Entrar en contacte directe amb el teu públic objectiu
  • Llançar campanyes de baix cost
  • Segmentar les teves publicacions segons la teva audiència
  • Dirigir així els teus missatges cap als rangs de públic que són destinataris objectius
  • Tot gràcies a que econòmicament són assequibles i estan a l’abast de tots

 

Si vols fer créixer el teu negoci utilitzant les xarxes socials, et recomanem el servei de Media Needs del KIT DIGITAL. Aquest kit té com a objectiu promoure la digitalització de les pimes, microempreses i autònoms i contribuir així a la modernització del teixit productiu espanyol. ¿T’animes?

 

 

 

 

xarxes socials com aparador d’un negoci
× Com et podem ajudar? Parlem?