fbpx
  connectar amb la teva audiència a través de les xarxes socials 

Les xarxes socials actualment són l’eina més poderosa que té una marca per donar-se a conèixer, per connectar amb el seu públic objectiu i per aconseguir la màxima visibilitat.

Perquè una marca assoleixi els seus objectius a les xarxes és fonamental que desenvolupi les estratègies adequades, que triï els millors canals per a la seva marca, que tingui clar el missatge que vol transmetre i a quin públic pretén atreure.

 

Tots aquests processos de triar les eines, els canals i les tàctiques són bàsics per a l’èxit de la marca, però amb tants d’avenços ens estem oblidant de la clau perquè la connexió entre la marca i l’usuari existeixi i funcioni.
Ens estem oblidant d’escoltar a l’usuari. Com a marca has d’entendre quines són les necessitats reals dels consumidors i donar-los el que demanen. Has de conèixer els aspectes emocionals que impulsen a l’usuari a connectar amb la teva marca i seguir-te.

 

 

Alguns trucs perquè connectis amb la teva comunitat a través de les xarxes

Des de Medianeeds volem ajudar-te a crear un vincle amb els usuaris que et permeti apropar-te a ells. A continuació, et donem alguns consells per connectar amb la teva audiència:

 

  • L’usuari cada vegada busca un contingut més humanista, tracta d’implantar el storydoing perquè els usuaris s’involucrin i visquin una experiència de marca. L’storydoing està a l’ordre del dia i se centra únicament en la marca i en els seus clients, els hi dona el valor que ells necessiten per sentir-se part de l’empresa.

 

  • L’empatia i l’humor seran la teva millor carta a l’hora de tocar la fibra sensible del consumidor, ja que les emocions són les que ens empenyen a prendre decisions. Si el contingut de la teva marca aconsegueix treure un somriure o una llàgrima a un seguidor, vol dir que coneixes en profunditat al teu públic. Deixa el formalisme a banda i fes entreteniment per la teva audiència.

 

  • Buscar la interacció amb l’usuari t’ajudarà a crear una comunitat. Fes preguntes, interessa’t pels seus gustos, per la seva experiència amb la teva marca o producte, això et permetrà conèixer les fortaleses i debilitats de la teva marca, a més, podràs conèixer com és percebuda la teva marca pel públic.

 

  • Finalment, has de sorprendre l’usuari per tal de diferenciar-te de la competència. Els continguts que se’n pugen a xarxes acostumen a ser repetitius, fes alguna cosa original, que impacti al consumidor i que et permeti fer-te un lloc a la seva ment.

 

No és fàcil fer créixer la teva comunitat digital, tracta d’implementar aquests consells i conta’ns la teva experiència. Ens interessa!

  connectar amb la teva audiència

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.plugin cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies