fbpx
  connectar amb la teva audiència a través de les xarxes socials 

Les xarxes socials actualment són l’eina més poderosa que té una marca per donar-se a conèixer, per connectar amb el seu públic objectiu i per aconseguir la màxima visibilitat.

Perquè una marca assoleixi els seus objectius a les xarxes és fonamental que desenvolupi les estratègies adequades, que triï els millors canals per a la seva marca, que tingui clar el missatge que vol transmetre i a quin públic pretén atreure.

 

Tots aquests processos de triar les eines, els canals i les tàctiques són bàsics per a l’èxit de la marca, però amb tants d’avenços ens estem oblidant de la clau perquè la connexió entre la marca i l’usuari existeixi i funcioni.
Ens estem oblidant d’escoltar a l’usuari. Com a marca has d’entendre quines són les necessitats reals dels consumidors i donar-los el que demanen. Has de conèixer els aspectes emocionals que impulsen a l’usuari a connectar amb la teva marca i seguir-te.

 

 

Alguns trucs perquè connectis amb la teva comunitat a través de les xarxes

Des de Medianeeds volem ajudar-te a crear un vincle amb els usuaris que et permeti apropar-te a ells. A continuació, et donem alguns consells per connectar amb la teva audiència:

 

  • L’usuari cada vegada busca un contingut més humanista, tracta d’implantar el storydoing perquè els usuaris s’involucrin i visquin una experiència de marca. L’storydoing està a l’ordre del dia i se centra únicament en la marca i en els seus clients, els hi dona el valor que ells necessiten per sentir-se part de l’empresa.

 

  • L’empatia i l’humor seran la teva millor carta a l’hora de tocar la fibra sensible del consumidor, ja que les emocions són les que ens empenyen a prendre decisions. Si el contingut de la teva marca aconsegueix treure un somriure o una llàgrima a un seguidor, vol dir que coneixes en profunditat al teu públic. Deixa el formalisme a banda i fes entreteniment per la teva audiència.

 

  • Buscar la interacció amb l’usuari t’ajudarà a crear una comunitat. Fes preguntes, interessa’t pels seus gustos, per la seva experiència amb la teva marca o producte, això et permetrà conèixer les fortaleses i debilitats de la teva marca, a més, podràs conèixer com és percebuda la teva marca pel públic.

 

  • Finalment, has de sorprendre l’usuari per tal de diferenciar-te de la competència. Els continguts que se’n pugen a xarxes acostumen a ser repetitius, fes alguna cosa original, que impacti al consumidor i que et permeti fer-te un lloc a la seva ment.

 

No és fàcil fer créixer la teva comunitat digital, tracta d’implementar aquests consells i conta’ns la teva experiència. Ens interessa!

  connectar amb la teva audiència
× Com et podem ajudar? Parlem?