fbpx

Al sector de la comunicació també hi ha tendències de màrqueting a seguir i són molts els canvis que any rere any assoten el món digital i aquest 2022 no es quedarà enrere.

Si tens una empresa, t’interessarà saber quines són les tendències que hauràs de tenir en compte per executar el teu proper Pla de Màrqueting:

EL METAVERS

El 2021 vam poder veure com Facebook canviava el seu nom a Meta, fent referència al Metavers.

Per a aquest any està previst el llançament d’aquest món virtual, on els usuaris es podran relacionar a través de la creació d’avatars i fer accions de la vida quotidiana. Són moltes les empreses que ja s’estan posant al dia, fins i tot pots emprovar-te roba virtual i organitzar grans esdeveniments.

INBOUND MÀRQUETING

Aquesta estratègia serà, segons un informe de HubSpot, una de les més utilitzades aquest 2022.

La seva metodologia es basa en tècniques no intrusives, que busquen contactar amb el client a la fase inicial del seu procés de compra i poder acompanyar-lo fins a la transacció final. Per això, es crearà contingut combinant tècniques de publicitat i màrqueting.

VÍDEO MÀRQUETING

El vídeo és una part fonamental si el que busques és una bona estratègia de continguts.Els consumidors consumeixen cada cop més vídeos. Les marques han de treballar per donar a aquests usuaris el contingut que sol·liciten, adaptant-ho als productes o serveis que s’ofereixin.

Les possibilitats en la realització de vídeos són il·limitades: demostracions de productes, esdeveniments en viu…

TikTok continua sent una xarxa social en auge i amb el seu ús aconseguirem arribar a un públic jove, cada cop més inaccessible.

DIEM ADÉU A LES COOKIES

Això no és una tendència com a tal, però sens dubte tindrà un impacte significatiu entre marketers.

Les mesures legislatives per garantir i protegir la privadesa dels usuaris han capgirat algunes plataformes publicitàries.

Aquest 2022 s’obren pas els first party data, és a dir, les dades de primera mà. A més, haurem de començar a treballar en estratègies alternatives en aquest futur sense galetes.

 

Què us semblen aquestes tendències de màrqueting del 2022? A MediaNeeds podem ajudar-te a dissenyar la teva estratègia de comunicació.

× Com et podem ajudar? Parlem?