fbpx

La plataforma va ser creada per Mark Zuckerberg, un estudiant de Harvard que va tenir problemes al recopilar els noms i fotografies de la seva universitat. Tot i això el projecte va continuar avançant i el 2009 ja s’havia convertit en una de les xarxes socials més utilitzades al món.

Les claus del seu èxit

Facebook és una plataforma que ajuda als usuaris a tenir major comunicació amb els seus contactes i millorar els canals d’interacció, algunes de les característiques que l’han fet tan popular són:

· Interactivitat: pots respondre, reaccionar i intercanviar opinions.
· Accessibilitat: és accessible des de mòbils i ordinadors
· Bidireccionalitat: permet la interacció entre les marques i els seus clients
· Mitjà massiu: els missatges poden arribar a grans quantitats de persones
· Immediatesa: permet tenir notícies a temps real
· Gratuïtat: la xarxa és gratuïta per a tots els usuaris, encara que també permet invertir.
· Mesurable: gràcies a les seves estadístiques.

Tot i els escàndols que va patir la xarxa social per la privacitat o les queixes que ha pogut rebre, els resultats de Facebook demostren que tot els hi va molt bé.

Els anunciants aposten de forma clara per ells i han tancat el segon trimestre de l’any amb bons números. Però no només ha facturat molts diners, sinó que també n’ha guanyat.

Facebook encara no ha perdut la seva brillantor en el món publicitari. La seva principal font d’ingressos són els anuncis i les xifres de tancament de trimestre demostren que encara els queda molt camí per davant.

A més hem de recordar que Facebook va comprar també altres plataformes:

· Instagram, la principal competència de Facebook va ser comprada l’any 2012 per 1.000 milions de dòlars.

· WhatsApp va ser comprat per 20.000 milions de dòlars el 2014.

 

Si vols estar al dia a les xarxes socials i treure’n el major rendiment, fica’t en contacte amb nosaltres i t’assessorarem!

× Com et podem ajudar? Parlem?