fbpx

És molt important cuidar l’experiència d’usuari, perquè aquesta s’ha convertit en la paraula clau pel que fa a l’estratègia del màrqueting.

L’experiència del client és fàcil de comprendre, la idea és oferir-li un producte o servei que estigui a l’altura de les seves expectatives. Tot i això, passar a l’acció és més complicat, ja que és un dels conceptes més difícils d’aplicar.

Per tant, les marques i les empreses no poden quedar-se només amb entendre el concepte sinó que han d’aplicar-ho i conèixer els elements claus vinculats a aquesta experiència positiva creant una estratègia sòlida.

· Primer, hem de tenir clar qui és el client al qual es vol arribar. L’experiència ha d’estar sempre dissenyada des de el punt de vista del client i no del de la marca. Hem de cuidar a tots els clients, no només als potencials.

· Segon, aquesta sensació del client s’ha de donar des del primer contacte fins a l’últim; abans, durant la compra, i després d’adquirir el producte o servei.

· Per últim, hem d’estar molt atents al que el client necessita en cada moment, que espera de cada interacció i del servei en conjunt.

Poden ajudar-nos les xarxes socials a crear aquesta experiencia?

Actualment, les xarxes socials són una forma de connexió molt important amb el client, ja que són la imatge prèvia i també una forma d’interacció, sent important respondre als missatges amb immediatesa, efectivitat i donant el missatge adequat.

Què pot fer Media Needs per ajudar-te?

 A Media Needs t’ajudem a comunicar-te amb efectivitat a través d’un anàlisi de la teva empresa, la creació d’una estratègia comunicativa a mida i una execució impecable. A través del social media t’ajudem a tenir presencia i una relació constant amb els teus clients a les xarxes socials.

També creem la teva web corporativa perquè els clients trobin tota la informació que necessiten sobre la teva empresa i els teus serveis.

Creiem en el teu projecte i t’ajudarem a fer-lo créixer!

 

× Com et podem ajudar? Parlem?