¿Què és?
El màrqueting de continguts és una tècnica que es basa a crear, publicar i compartir continguts d’interès per les persones a qui et vols dirigir.
Els requisits principals són: tenir ven definides les persones a qui ens volem dirigir i transmetre aquests coneixements en diferents formats com poden ser, articles de blog, videotutorials, infografies, etc.
Per què treballar el màrqueting de continguts?
Un bon màrqueting de continguts ens ajuda a generar tràfic i visitants al nostre lloc web d’una forma més econòmica. Ens ajuda a rebre tràfic orgànic de qualitat, aquest punt és important i l’ideal és aconseguir que la persona que visita el teu lloc web acabi coneixent en profunditat la teva marca i en conseqüència es converteixi en un client.
Les xarxes socials poden ajudar al fet que els clients coneguin millor que fem i perquè ho fem i crear un vincle més fort. Tot i això el contingut a xarxes és diferent del contingut web, ja que un blog està disponible per la seva lectura durant molt de temps i ens aporta informació més detallada i extensa sobre algun tema al contrari de les xarxes que emeten missatges més curts i menys duradors.
El contingut ha de despertar curiositat en el client, ja que si no ho fa, no aconseguirem que llegeixi l’article que sí que pot tenir una intenció de venda final. El contingut ha de transmetre confiança als usuaris, per això hem de donar contingut de valor aportant solucions a problemes quotidians sense tractar només de vendre un producte.
Com fer-ho?
• Blog: informar sobre temes d’interès
• Vídeos o entrevistes testimonials: transmeten confiança.
• Publicacions diàries amb contingut relacionat amb el producte que vens.
Aquesta creació de contingut requereix temps, a Media Needs tenim podem ajudar-te amb la creació dels teus continguts. Sabem que el contingut és la millor inversió que una marca pot fer!
No ho dubtis, demana’ns informació 🙂