fbpx

Estimular el pensament creatiu és clau a l’hora de generar contingut. Potenciar la nostra creativitat facilitarà el nostre treball a l’hora de crear imatges corporatives, realitzar sessions de fotografia o vídeo i idear espots publicitaris.

Així doncs, en la publicació d’avui, parlarem d’això per a analitzar com podem aplicar-ho a les nostres estratègies de comunicació i mitjà social perquè es diferenciïn de la competència.

Per a començar, canviar les nostres rutines contribuirà a acréixer la nostra curiositat i augmentar, així, la nostra originalitat i innovació.

La teva visió artística creixerà si incorpores al teu dia a dia nous hàbits.

Consumir art inspira. Escoltar música (i fins i tot moure el cos al seu ritme) pot servir-nos per a desenvolupar la nostra capacitat creativa. Visitar galeries o museus enriqueix. Llegint descobrim diferents maneres de narrar i aprenem paraules noves.

Desconnectar per a reconnectar.

Després de moments de desconnexió (o de canviar el que estem fent) és més fàcil treballar des d’un altre punt de vista. Així mateix, practicar algun esport o fer exercici va ajudar a alliberar la teva ment i a donar-li espai a noves idees.

Deixa’t influir per l’entorn.

Observar el nostre ambient o context alimenta la nostra capacitat de crear. Les idees, sovint, sorgeixen quan no les estàs buscant. Anotar-les en una llibreta o en l’aplicació de notes del teu mòbil afavorirà que no es perdin.

Aprofita les infinites possibilitats d’internet.

Seguir blogs o pòdcasts que tractin sobre temes del teu interès o temptejar noves apps o eines engrandirà el teu coneixement i, per tant, impulsarà la teva imaginació.

Llavors, ja podràs aplicar-ho en l’àmbit professional. Per a produir continguts frescos i originals, o la pluja d’idees és un mètode molt valuós que fomenta la participació i col·laboració entre professionals. Es basa en l’aportació de suggeriments i l’escolta activa de diferents posicions. Les idees sorgeixen i prosperen gràcies a la suma de punts de vista. De la mateixa manera, amb el mètode SCAMPER, trobaràs respostes als problemes i reptes substituint o combinant els seus elements, modificant-los o eliminant-los i proposant altres usos. D’aquesta manera, trobaràs alternatives de solució.

A Media Needs ens apliquem el conte i sempre busquem exercitar la nostra inventiva. Si tu també vols fer-ho, nosaltres podem ajudar-te perquè el teu negoci es mostri al món d’una altra manera.

 

× Com et podem ajudar? Parlem?