fbpx

Estimular el pensament creatiu és clau a l’hora de generar contingut. Potenciar la nostra creativitat facilitarà el nostre treball a l’hora de crear imatges corporatives, realitzar sessions de fotografia o vídeo i idear espots publicitaris.

Així doncs, en la publicació d’avui, parlarem d’això per a analitzar com podem aplicar-ho a les nostres estratègies de comunicació i mitjà social perquè es diferenciïn de la competència.

Per a començar, canviar les nostres rutines contribuirà a acréixer la nostra curiositat i augmentar, així, la nostra originalitat i innovació.

La teva visió artística creixerà si incorpores al teu dia a dia nous hàbits.

Consumir art inspira. Escoltar música (i fins i tot moure el cos al seu ritme) pot servir-nos per a desenvolupar la nostra capacitat creativa. Visitar galeries o museus enriqueix. Llegint descobrim diferents maneres de narrar i aprenem paraules noves.

Desconnectar per a reconnectar.

Després de moments de desconnexió (o de canviar el que estem fent) és més fàcil treballar des d’un altre punt de vista. Així mateix, practicar algun esport o fer exercici va ajudar a alliberar la teva ment i a donar-li espai a noves idees.

Deixa’t influir per l’entorn.

Observar el nostre ambient o context alimenta la nostra capacitat de crear. Les idees, sovint, sorgeixen quan no les estàs buscant. Anotar-les en una llibreta o en l’aplicació de notes del teu mòbil afavorirà que no es perdin.

Aprofita les infinites possibilitats d’internet.

Seguir blogs o pòdcasts que tractin sobre temes del teu interès o temptejar noves apps o eines engrandirà el teu coneixement i, per tant, impulsarà la teva imaginació.

Llavors, ja podràs aplicar-ho en l’àmbit professional. Per a produir continguts frescos i originals, o la pluja d’idees és un mètode molt valuós que fomenta la participació i col·laboració entre professionals. Es basa en l’aportació de suggeriments i l’escolta activa de diferents posicions. Les idees sorgeixen i prosperen gràcies a la suma de punts de vista. De la mateixa manera, amb el mètode SCAMPER, trobaràs respostes als problemes i reptes substituint o combinant els seus elements, modificant-los o eliminant-los i proposant altres usos. D’aquesta manera, trobaràs alternatives de solució.

A Media Needs ens apliquem el conte i sempre busquem exercitar la nostra inventiva. Si tu també vols fer-ho, nosaltres podem ajudar-te perquè el teu negoci es mostri al món d’una altra manera.

 

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.plugin cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies
× Com et podem ajudar? Parlem?