fbpx

Kit Digital

Aconsegueix fins a 12.000€ a fons perdut per a digitalitzar la teva empresa

Màrqueting Reus t’ofereix serveis integrals de màrqueting a tot  el Camp de Tarragona, disseny d’imatge corporativa, creació i disseny de pàgines web, papereria corporativa, serveis de community manager, contacte amb la premsa i molts altres elements que poden fer canviar la vida d’una Petita i Mitjana empresa (PIME). Som una empresa de comunicació a Reus, que s’adapta a la teva mida, característiques i necessitats.

Màrqueting Reus

L’ objectiu de màrqueting Reus és ajudar a les petites i mitjanes empreses de Reus i el Camp de Tarragona a arribar a més clients amb els missatges correctes i una planificació concreta mitjançant una estratègia de comunicació correcta que nosaltres elaborem. A Media Needs treballem pensant en totes aquells petits i mitjans empresaris que creuen que un servei tant concret i planificat és necessari per a la seva Pime i veuen que no és accessible per al seu limitat pressupost o falta de temps. Així doncs, a Media Needs Reus intentem acostar aquest servei tant important per a tota empresa amb pressupostos ajustats i personalitzats, fets a mida.

Màrqueting Reus és una empresa de comunicació i màrqueting amb una filosofia:  Una bona comunicació és una bona garantia d’èxit. Ens assegurem de captar a nous clients i augmentar la rendibilitat de la teva empresa. Tots els elements que utilitzem han de tenir el mateix caràcter que el teu establiment. Si vols donar una imatge concreta de la teva empresa i no saps com fer-ho, Media Needs et dóna les tècniques per a que això sigui possible.

Màrqueting Reus

D’aquesta manera, màrqueting Reus crea així un nou concepte de màrqueting que et permetrà tenir un bon posicionament de la teva empresa: personalitzat, que s’adapta a la teva empresa i garantint un servei professional que no deixarà al teu públic objectiu indiferent. Contacta’ns i t’ajudarem. No et decebrem.


Categories de Solucions del
Kit Digital que oferim a Media Needs

Lloc web i Presència en internet

Aconsegueix Fins a 2.000€

 

 

Comerç electrònic

Aconsegueix Fins a 2.000€

 

 

Gestió de Xarxes Socials

Aconsegueix Fins a 2.500€

 

 

T’ho expliquem tot

Què és el kit digital?

És un programa d’ajudes econòmiques per a la digitalització de pimes i autònoms que té com a objectiu fomentar la modernització de les petites i mitjanes empreses amb la finalitat que aconsegueixin augmentar la seva maduresa digital, i d’aquesta manera ser més competitives.

La iniciativa s’emmarca dins dels coneguts com a Fons Next Generation dels quals Espanya rebrà 140 mil milions d’euros fins a l’any 2026. Aquests fons seran gestionats mitjançant el Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència elaborat pel Ministeri d’Assumptes Econòmics i Transformació Digital del Govern d’Espanya.

Una de les línies d’actuació és la de transformació digital, que és on s’inclou la partida del Kit Digital, que comptarà amb fins a 3.000 milions d’euros per a la digitalització i modernització de les pimes i autònoms espanyols.

Qui pot sol·licitar l'ajuda?

Totes les pimes i micropimes, així com els autònoms podran sol·licitar les subvencions en forma de bo digital.

Segons la grandària de l’empresa, es podran acollir a diferents tipus d’ajudes:

Segment 1. Empreses d’entre 10 i 49 empleats.
Podran rebre un bo digital màxim de 12.000€.

Segment 2.  Empreses d’entre 3 i 9 empleats.
Podran rebre un bo digital màxim de 6.000€.

Segment 3. Empreses d’1 i 2 empleats.
Podran rebre un bo digital de 2.000€

Quines solucions m'ofereixen?

El Kit Digital t’ofereix les següents solucions per a la teva empresa:

  • Renovació o creació de lloc web i presència en internet.
  • Creació de botiga en línia.
  • Gestió i dinamització de xarxes socials.
Com puc aconseguir el bo digital?

Necessites complir una sèrie de requisits per a poder accedir a les diferents solucions que t’ofereix el bo digital. Aquests són:

Ser una microempresa, pime o autònom, és a dir tenir entre 1 i 50 treballadors.
Complir amb els límits financers i efectius que defineixen les categories de les empreses.
Estar l’empresa donada d’alta i tenir una antiguitat mínima.
No ser considerada com una empresa en crisi.
Estar al corrent dels pagaments a la Seguretat Social.
No estar subjecta a una ordre que declari l’ajuda il·legal per la Comissió Europea.
No incórrer en cap de les prohibicions de l’article 13.2 de la Llei 38/2003 de 17 de novembre de Subvencions.


Que necessites?

Lloc web i Presència en Internet

Podràs tenir una pàgina web que millori la teva presència en internet i et faci guanyar visibilitat per a aconseguir nous clients.

Producte des de 600€, amb un ajut de fins a 2.000€

Funcionalitats i serveis inclosos:

  • Domini: la solució inclou el domini del teu web durant un termini mínim de dotze mesos. La titularitat del domini serà teva per complet.
  • Hosting: també tindràs a la teva disposició l’allotjament de la pàgina web durant un termini mínim de dotze mesos.
  • Disseny de la pàgina web: com a part del servei tindràs l’estructura de la web, amb un mínim de 3 apartats. Es consideren pàgines o apartats d’una web, elements com ara: pàgina d’inici (Landing Page), presentació de l’empresa, formulari de contacte, descripció de productes, dades de contacte, mapa del lloc (sitemap), etc.
  • Web responsive: el teu web s’adaptarà perfectament a qualsevol mena de dispositiu.
  • Accessibilitat: el disseny del teu web complirà amb els criteris de conformitat de nivell AA de les Pautes WCAG-2.1.
  • Posicionament bàsic a internet:  la informació de la teva pime serà indexable pels principals motors de cerca (On-Page).
  • Autogestionable: disposaràs també d’una plataforma de gestió de continguts perquè puguis modificar els continguts del teu web sense necessitat d’ajuda.
  • Optimització de la presència en cercadors (SEU bàsic): Anàlisi de paraules clau, SEU On-Page de 2 pàgines o apartats, indexació i jerarquització del contingut.
Import màxim de l’ajuda:
  • 0 < 3 treballadors: 2.000€
  • 3 < 9 treballadors: 2.000€
  • 10 < 50 treballadors: 2.000€

Comerç electrònic

Disposaràs de totes les eines necessàries per a poder començar a vendre en internet els teus productes o serveis

Producte des de 1.100€, amb un ajut de fins a 2.000€

Funcionalitats i serveis inclosos:

  • Creació de la botiga en línia i alta del catàleg de productes: tindràs a la teva disposició un catàleg a la teva botiga en línia, en el qual estaran disponibles els teus productes, mitjançant la seva alta, importació o càrrega. La solució inclou la càrrega d’almenys 100 referències dels teus productes, tret que no disposis d’aquest número, i en aquest cas podrà ser menor.
  • Mètodes de pagament: l’Agent Digitalitzador que hagis seleccionat configurarà i integrarà els mètodes de pagament a la teva botiga en línia.
  • Disseny Responsive: la teva E-Commerce es podrà utilitzar en tota mena de dispositius.
  • Accessibilitat: el disseny de la teva botiga en línia complirà amb els criteris de conformitat de nivell AA de les Pautes WCAG-2.1.
  • Posicionament bàsic en internet: la teva botiga en línia serà indexable pels principals motors de cerca (On-Page).
  • Autogestionable: comptaràs també amb una plataforma de gestió de continguts perquè puguis modificar els continguts del teu web sense necessitat d’ajuda.
  • Formes d’enviament: tindràs configurats i integrats els mètodes d’enviament digital i físic dels productes de la teva botiga en línia.
Import màxim de l’ajuda:
  • 0 < 3 treballadors: 2.000€
  • 3 < 9 treballadors: 2.000€
  • 10 < 50 treballadors: 2.000€

Gestió de Xarxes Socials

Crear un mitjà social pla és la base per a poder tenir una sòlida presència en internet i millorar la notorietat

Producte des de 300€, amb un ajut de fins a 2.500€

Funcionalitats i serveis inclosos:

  • Social Media Plan: definició i implementació d’una estratègia de xarxes socials alineada amb la missió i visió de la pime, que sigui rellevant i connecti amb els potencials clients, i fidelitzi a aquells usuaris que ja ho siguin.
  • Monitoratge de xarxes socials: monitoratge i control periòdic a través de mètriques de referència de l’impacte de les accions, per a quantificar els resultats i comprovar si s’estan complint els objectius marcats en l’estratègia.
  • Optimització de la xarxa/Auditoria Xarxes Socials: anàlisi dels diferents canals socials per a poder optimitzar el rendiment.
  • Gestió d’una xarxa social: administració del perfil/usuari de la pime en, almenys, una xarxa social.
  • Publicació de posts setmanals: publicació per part de l’agent digitalitzador d’un mínim de 4-8 entrades (posts) mensuals.
Import màxim de l’ajuda:
  • 0 < 3 treballadors: 2.000€
  • 3 < 9 treballadors: 2.500€
  • 10 < 50 treballadors: 2.500€

Escríbenos

¡Estaremos encantados de hablar contigo!

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.plugin cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies