El màrqueting digital no ha parat de créixer en els últims anys. Els emprenedors han descobert possibilitats de negoci a la xarxa i avui en dia ja és inimaginable la supervivència de qualsevol empresa sense presència digital.
El món digital no és fàcil ,créixer a internet i fer que destaqui la nostra presencia requereix d’uns coneixements especifics. Internet ofereix moltes possibilitats i la presència de tants usuaris és el que fa difícil destacar.
Per això és imprescindible innovar en les estratègies que s’utilitzen per generar continguts de qualitat que puguin atraure l’atenció i l’interès dels usuaris que naveguen i busquen determinats productes o serveis.
El màrqueting digital no és incompatible amb el màrqueting offline, les dues disciplines poden col·laborar entre si.
Actualment existeix una tendència a desprestigiar les tècniques de màrqueting clàssiques però és important tenir en compte tot el ventall de possibilitats.
Es important fomentar el màrqueting de continguts, el treball constant de les xarxes socials i la creació d’una arquitectura web que garanteixi una bona experiència d’usuari.
Màrqueting de continguts
El màrqueting de continguts es basa en la creació de continguts d’interès per als usuaris, l’objectiu és augmentar el nombre de visites i crear una fidelitat.
Aquí s’inclouen els blogs, les comparatives de productes o les plataformes com YouTube.
Les xarxes socials i les seves possibilitats
Són un instrument molt valuós des del punt de vista comercial, ja que els missatges publicats a les xarxes tenen una important repercussió mediàtica, arribant a un gran nombre de clients potencials.
Els missatges a les xarxes han de ser imaginatius i adaptats a cada perfil.
Per acabar és important oferir un espai web que permeti una navegació satisfactòria, àgil i divertida.
Els han d’estar adaptats a diferents dispositius per aconseguir aquesta bona experiència.
A Media Needs t’ajudem a escollir les tècniques de màrqueting digital que s’adapten millor al teu perfil per aconseguir així la repercussió que busquem.