Aquest Nadal, Ikea ha decidit seure a cinc famílies per jugar a un joc, en el qual, solament han de respondre preguntes per a continuar en la taula.
Les primeres preguntes són sobre xarxes socials, famosos, tendències, etc. Tots responen correctament. A continuació, les preguntes es tornen més personals. Com es van conèixer els teus pares? Quina carrera va estudiar la teva àvia? Quin somni li queda per complir a la teva dona? Quin és el grup de música preferit del teu fill? Són algunes de les preguntes que les famílies no saben respondre. Finalment, les cinc taules es queden només amb una persona.
Aquesta és una oportunitat per reflexionar quan de dependents som de les xarxes socials i la falta del contacte i comunicació directa amb la família.
Els concursants que havien estat eliminats poden tornar de nou a la taula. Això si, tots deixen el mòbil dins d’una caixa.
Ikea ens vol dir que aquest Nadal ens centrem en els que estimem, i que deixem a un costat les xarxes. Per això, l’empresa sueca eliminarà tota la seva activitat de les xarxes del 24 de desembre a l’1 de gener.
Una vegada més, Ikea ha sabut marcar la diferència en els seus anuncis. En un sol dia, ja aconseguia 2,3 milions de visualitzacions. També demostra que no li cal anunciar el seu producte directament, sinó tractar un tema d’actualitat com són les xarxes però donant pas a les emocions.
És evident que, encara que no s’ensenyi una taula moderna, tots recordarem l’ spot d’Ikea aquest Nadal. Així que, objectiu aconseguit.