fbpx

La xarxa social, que Mark Zuckerberg ha creat com a alternativa a X, arriba a Espanya sis mesos després del seu llançament i nosaltres aprofitem l’avinentesa per analitzar els avantatges i els desavantatges d’aquesta plataforma a l’hora de promocionar el teu negoci o la teva marca personal. 

Accessibilitat i comunicació directa 

Aquesta aplicació de microblogging, que competeix directament amb l’antic Twitter, va néixer com a espai obert per a les comunitats per a discutir temes d’interès i es pot descarregar des de Google Play Store i l’App Store. 

Entre els seus aspectes positius: 

  • És accessible. Els seus usuaris (si ho volen) poden registrar-s’hi mitjançant el seu compte d’Instagram. No necessiten registrar-se a Threads, sinó que poden vincular els dos comptes. 
  • Permet compartir publicacions més llargues. En contrast amb els 280 caràcters que poden contenir els missatges a X, a Threads es pot arribar fins a 500 caràcters
  • Com que és una xarxa social de comunicació directa, és útil per a mantenir una interacció propera amb l’audiència, d’una banda, mantenint-los informats sobre novetats de la marca, nous productes o facilitar-los contingut rellevant i, de l’altra, responent als seus missatges i comentaris. 

La seva vinculació amb Instagram: un avantatge o un inconvenient? 

Tanmateix, encara que Threads estigui vinculada a Instagram i que això pugui afectar positivament el teu nombre de seguidors a la nova plataforma, en l’actualitat, tenint en compte la correlació d’usuaris registrats a una xarxa i a l’altra, això no ocorre ben bé d’aquesta manera. Entre els seus inconvenients, també hi ha les famoses etiquetes.  Fins fa ben poc, l’aplicació no comptava amb aquesta funcionalitat. En l’actualitat, els usuaris tan sols poden escollir un tag per cada post (així és com es diuen a Threads els hashtags). Això evita l’spam, però limita l’abast i dificulta l’accés a continguts relacionats amb els mateixos temes d’interès. A més, de moment, si un usuari vol eliminar el seu compte a Threads, automàticament desapareixerà el seu compte d’Instagram. 

Tanmateix, com hem vist, aquest tipus de plataformes evolucionen. Els seus creadors van provant d’aplicar-hi diferents funcionalitats segons les necessitats del mercat digital. 

Per això, us animem a seguir el contingut que publiquem en aquest blog. Des de Media Needs, us mantindrem informats. 



Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.plugin cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies
× Com et podem ajudar? Parlem?