A Media Needs, i probablement moltes de les agències especialitzades en màrqueting i comunicació, acostumem a trobar-nos clients escèptics a la idea d’invertir en quelcom intangible, com ho és el desenvolupament de la seva plataforma web, la millora de les seves xarxes o inclús en la seva pròpia imatge corporativa.
Això acostuma a passar en empreses que ja porten molts anys al mercat, i que han crescut en una època on tot això encara “no tenia importància”, per tant per a ells és complicat assumir que el màrqueting és una inversió no només necessària, sinó summament important.
Si ho extrapolem a quelcom més quotidià i fàcil d’entendre, qualsevol empresa que vengui un producte requereix un aparador. Aquest aparador ha de tenir, no només el seu producte exposat, sinó tenir-lo de manera atractiva, capaç de captar l’atenció del consumidor. A més, necessitarà donar certa atenció a productes destacats, que el diferenciïn de la resta, que el facin únic.
Oi que ningú imagina una botiga sense aparador? Doncs en un món submergit en la tecnologia com és el nostre, una empresa sense agència tampoc funciona. És per això a dia d’avui prioritari el fet de considerar el màrqueting i la comunicació de la nostra empresa.
L’arribada del Covid-19 ha posat en rellevància aquest problema, on les empreses que si tenien una bona comunicació i estratègia digital, han pogut seguir tenint contacte amb els consumidors. Inclús, alguns han estat capaços de reinventar-se, i començar a oferir producte via online, obrint ventall a una nova estratègia de venda.
Per contra, els establiments que tenien la branca digital oblidada, no han tingut temps material per seguir presents per als seus clients. I això, en alguns casos, ha pogut incrementar les pèrdues.
Per tant, des de Media Needs fem una crida a totes les petites i mitjanes empreses que encara no han fet el salt. Les convidem a consultar, sense compromís sobre qualsevol dubte o requeriment, i nosaltres prometem ajudar a impulsar el vostre negoci com es mereix i necessita.