Mindful marketing
Aquest concepte ha arribat per a quedar-se. El Mindful marketing consisteix en centrar la campanya comunicativa i digital en les noves inquietuds socials, basades en la sostenibilitat, l’esperit social i com no la digitalització.
Les 3 besants s’han vist accelerades i potenciades arran la pandèmia, ficant en tessitura que les dues primeres necessiten la tercera per a desenvolupar-se. Així doncs el màrqueting juga un paper crucial en tota aquesta partida.
La realitat és que existeix cada vegada més una preocupació i inquietud per la sostenibilitat i el medi ambient. I aquí és on entra en joc el Mindful marketing, en crear contingut i propostes en la línia de les inquietuds dels seus clients.
Al final aquest concepte té molt a veure amb el fet que vol reflectir cada marca, i quins valors vol reflectir. És canviar el focus del producte i enfocar-lo cap a les persones, donar un missatge més humà i proper i òbviament acompanyar-lo d’iniciatives del mateix rang.
El mindful màrqueting té com a objectiu un perfil de client jove, menor de 35 anys, preocupat pels temes socials, mediambientals i més atret per marques amb propòsit.
A Media Needs també creiem amb el Mindful Marketing i és per això que volem sumar-nos a aquesta iniciativa, ideant una campanya solidària que donàrem a conèixer pròximament.
Amb aquesta proposta volem també alentir a la ciutadania a què col·labori en donar suport al comerç local i al petit empresari, els quals la pandèmia ha suposat una davallada brutal dels seus ingressos i fins hi tot el tancament de molts d’ells.
En breus us donarem més informació al respecte.