fbpx

Mindful marketing

 

Aquest concepte ha arribat per a quedar-se. El Mindful marketing consisteix en centrar la campanya comunicativa i digital en les noves inquietuds socials, basades en la sostenibilitat, l’esperit social i com no la digitalització.

 

Les 3 besants s’han vist accelerades i potenciades arran la pandèmia, ficant en tessitura que les dues primeres necessiten la tercera per a desenvolupar-se. Així doncs el màrqueting juga un paper crucial en tota aquesta partida.

 

La realitat és que existeix cada vegada més una preocupació i inquietud per la sostenibilitat i el medi ambient. I aquí és on entra en joc el Mindful marketing, en crear contingut i propostes en la línia de les inquietuds dels seus clients.

 

Al final aquest concepte té molt a veure amb el fet que vol reflectir cada marca, i quins valors vol reflectir. És canviar el focus del producte i enfocar-lo cap a les persones, donar un missatge més humà i proper i òbviament acompanyar-lo d’iniciatives del mateix rang.

 

El mindful màrqueting té com a objectiu un perfil de client jove, menor de 35 anys, preocupat pels temes socials, mediambientals i més atret per marques amb propòsit.

 

A Media Needs també creiem amb el Mindful Marketing i és per això que volem sumar-nos a aquesta iniciativa, ideant una campanya solidària que donàrem a conèixer pròximament.

 

Amb aquesta proposta volem també alentir a la ciutadania a què col·labori en donar suport al comerç local i al petit empresari, els quals la pandèmia ha suposat una davallada brutal dels seus ingressos i fins hi tot el tancament de molts d’ells.

 

En breus us donarem més informació al respecte.

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.plugin cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies