fbpx

Twitter fa 15 anys.

 

Dins d’un món on-line les xarxes socials han estat el desencadenant d’una forma de vida que sense cap mena de dubte defineix el nostre segle.

 

Dins de la revolució de les xarxes, fa ja 15 anys que la plataforma Twitter creada per Jack Dorsey, Noah Glass, Biz Stone i Evan Williams entrava en acció i ens descobria el que coneixem com “Microbloggin”.

 

Va ser el mateix Jack Dorsey el que va llançar fa més d’una dècada el primer Tweet en el qual deia “Just setting up my twttr” (Configurant el meu Twitter). Des d’aleshores, la plataforma no ha deixat de créixer i amb l’arribada de l’internet mòbil la xifra es va disparar fins als 353 milions d’usuaris en tot el món.

Són els homes els que més l’usen

A nivell mundial, són els homes els que es decanten per l’ús d’aquesta plataforma, amb un 68% d’usuaris, mentre que les dones es queden en una xifra molt més baixa, 31%.

 

Respecte a les edats, la franja es situa entre els 35 i 49 (19,6%) anys, seguida molt de prop de la generació anterior dels 25 als 34 (18,7%).

 

No cal dir que Twitter és una de les principals plataformes actualment i a diferència d’altres com Facebook, va guanyant força amb el pas dels anys.

 

Si haguéssim de destacar els aspectes d’aquesta plataforma, podríem resumir-los en:

 

Rapidesa de la informació.

L’oportunitat de connectar amb persones del teu interès.

Facilitat per trobar contingut de qualitat.

Font de trànsit indiscutible.

Possibilitat de crear llistes temàtiques.

Facilitat per estendre notícies/rumors.

 

A Media Needs tenim clar, que de la mateixa manera que una tenda ha de tenir un bon aparador, en l’actualitat és imprescindible que les empreses tinguin el seu espai dins les xarxes i ofereixin contingut de qualitat.

 

Per aquest motiu, i en referència a Twitter, a Media Needs treballem per Tuitar continguts de valor i ajudem als nostres clients a què les seves plataformes resultin un reclam i ajudin a millorar el seu estatus enfront de la competència.

× Com et podem ajudar? Parlem?