fbpx
En la publicació d’avui, des de Media Needs, reflexionarem sobre els Reels d’Instagram. Aquest recurs comunicatiu, amb una durada breu, és dinàmic i ajuda a aconseguir una connexió real amb els clients potencials.

Segons l’Estudi d’Instagram 2023 de Metricool, l’abast de mitjana dels Reels segueix sent el doble que el dels posts del feed, malgrat que aquest hagi disminuït perquè ha augmentat la creació de Reels per part dels professionals i les marques.

Aquest informe, basat en l’anàlisi de 316.394 comptes professionals d’Instagram, demostra que abans era més senzill aconseguir arribar a més persones utilitzant el format Reels però també confirma la necessitat de seguir-lo utilitzant (de manera simultània a la resta de formats).

 

UN FORMAT INNOVADOR PER A LA CREACIÓ DE CONTINGUT

Amb les eines d’edició creativa que brinda Instagram, les empreses poden mostrar els seus productes i serveis d’una manera única.

Arribar a més usuaris, connectar-hi i augmentar les interaccions és possible si s’augmenta el temps de visualització, això és, si s’aconsegueix enganxar els espectadors en els primers instants i que aquests mantinguin l’interès.

Amb aquest objectiu, l’ús de la música, dels filtres, dels efectes especials i de les opcions de velocitat possibilita un contingut de qualitat que a la vegada també és entretingut i contribueix perquè el missatge sigui coherent amb la identitat de marca.

 

ELS REELS EN L’ESTRATÈGIA DE MÀRQUETING  

A l’hora d’utilitzar els reels en l’estratègia de màrqueting, cal que tinguis en compte aquests verbs:

  • Investigar: Per a descobrir què funciona millor, observa i enriqueix-te del contingut que han creat altres marques. Aprofita també les tendències que observes en els teus clients.
  • Crear: Fes volar la imaginació per a generar contingut que cridi l’atenció. Mostra’t en acció perquè entenguin què ofereixes i quins en són els beneficis sense demanar-los que realitzin la compra.
  • Explicar: Mostra-ho al món. Afegeix-hi text per a comunicar-te de manera clara. Així mateix, els hashtags faciliten que els usuaris puguin participar. Quan sigui necessari, els geotags et serviran per a ubicar geogràficament el teu negoci.

A Media Needs hem explorat i tret profit d’aquest format i podem ajudar-te a treballar-lo.

× Com et podem ajudar? Parlem?