fbpx

En els últims mesos moltes marques amb un llarg recorregut i identitats molt reconeixibles han decidit per un rebranding, presentant noves versions de la seva marca. L’última marca reconeguda que ho ha fet ha sigut Volkswagen.

Per què redissenyar el teu logotip pot ser una bona idea?

A vegades donar un aire més actual al nostre logotip pot ajudar-nos a transmetre el que volem. També ens serveix per transmetre una idea o concepte diferent del que havíem transmès fins ara i aprofitar un canvi en la forma de treballar o per fer créixer un producte.

Que el canvi sigui més dràstic o menys, dependrà de com d’allunyats estiguem el nostre posicionament, es poden donar llavors dues opcions:

– Seguir la mateixa línia del logo, realitzant millores
– Desenvolupar un nou disseny d’identitat, adaptant-lo a la nova visió corporativa.

Algunes de les grans marques que han realitzat modificacions als seus logotips durant el seu recorregut han sigut:

-Apple
-Starbucks
-Pepsi
-Google
-Ford
Burguer king
-Coca-Cola
-Instagram
-Volkswagen

Entre d’altres.

En el cas de Volkswagen, han seguit la tendència actual, s’ha creat una imatge plana i en dues dimensions fent-la més moderna i minimalista. També han tingut en compte la flexibilitat de la marca a l’entorn digital

Si creus que la teva marca necessita un rebranding, no dubtis en ficar-te en contacte amb nosaltres perquè t’assessorem en un aspecte tan important com és la imatge de la teva empresa.

× Com et podem ajudar? Parlem?