fbpx

En el blog d’avui venim a parlar-vos del Brànding i de com d’important resulta per a tenir èxit empresarial.

Cal tenir clar que una empresa no és només un logotip o un nom, òbviament una empresa representa molt més, i avui dia gràcies al Brànding som capaços de multiplicar les experiències a partir del producte o servei que l’empresa ofereix.

El Brànding és per tant, una forma de gestionar l’estratègia de marca d’una empresa. Aquest tipus de planificació engloba la creació i gestió dels elements de marca amb intenció de crear percepcions en els consumidors.

Planificació, estructura, gestió i promoció

Segons això, el concepte de brànding treballa la planificació, estructura, gestió i promoció, amb la finalitat d’augmentar la rellevància de la marca al mercat.

Un punt clau del brànding, és que es tracta d’una estratègia a llarg termini, això garanteix que el creixement de la marca sigui orgànic i progressiu i que es mantingui en el temps, sempre i quan l’estratègia estigui ben estructurada i planificada.

Arribats fins a aquest punt, per començar amb el brànding cal tenir en compte els valors afegits els quals volem atribuir a la nostra marca.

Grans empreses com Coca-Cola tenen un bon branding

Grans empreses com Coca-Cola per exemple, van passar de vendre una beguda ensucrada a vendre experiències, aconseguint crear una comunitat fidel a Coca-Cola a la qual no se la posa en dubte i convida a consumir.

Coca-Cola és només un exemple d’èxit, però en podríem trobar molts més. Apple per exemple, es podria definir amb innovació, Converse amb joventut i urbanisme…

Aquesta és la diferència de comprar una beguda qualsevol, a comprar Coca-cola, o comprar un mòbil a comprar un iPhone.

Per tant, un bon brànding marcaria la diferència entre “una empresa” i “l’empresa d’èxit.” I és per això que els professionals del Màrqueting treballem dia a dia per aconseguir contingut i valors de qualitat per a cadascuna de les empreses per les quals treballem.

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.plugin cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies