fbpx

L’omnicanalitat, pretén mantenir una relació amb el client duradora que es pugui adaptar segons les necessitats del client. Per exemple si un client estableix contacte a través de les xarxes socials, pot continuar la conversa a través d’un correu electrònic o a la botiga física.

Es podria dir que l’omnicanalitat busca la unió de tots els canals on l’empresa està present. Per exemple quan es fa una comanda a una botiga a través de la web però s’escull l’opció de recollir a la botiga, el client passa per diferents canals amb un resultat positiu i adaptable.

Actualment els consumidors contacten amb les marques a través de diferents dispositius i sense horaris marcats. Per aquest motiu, és molt important mantenir un equilibri entre la percepció del client i la realitat d’un servei o una marca, per satisfer les seves expectatives, obtenint així una diferenciació i eficàcia òptimes.

Gràcies a aquest recurs la imatge de la marca es pot veure beneficiada, ja que els clients obtenen flexibilitat facilitant-los el procés de compra i comunicació, per tant l’omnicanalitat ja s’ha convertit en una necessitat i una bona oportunitat que les empreses han d’aplicar.

El principal objectiu de l’omnicanalitat, és impulsar el creixement del negoci mitjançant l’experiència positiva de l’usuari. Per això és important anar un pas més enllà de la compra superant les expectatives del client, invertir en màrqueting digital per fer arribar visites al lloc web o fer publicitat és tan important com tenir un aparador en una botiga física.

És important per les empreses estar en constant adaptació i evolució i canviar alhora que ho fan els seus clients. Una bona estratègia és convertir als treballadors en prescriptor de la marca per obtenir resultats a llarg termini.

Donar facilitats als clients per simplificar processos o donant ràpidament informació pel que fa a la localització del negoci i la disponibilitat dels productes i serveis és essencial.

I tu, inverteixes en màrqueting digital?

× Com et podem ajudar? Parlem?