fbpx

L’arribada del 5G és un dels fets més esperat per els amants de la tecnologia arreu del món. Però sabem realment què és el que implicarà?

Aquesta nova connectivitat suposarà una velocitat de navegació en dispositius mòbils molt superior, de manera que la xarxa serà 20 vegades més eficient i la publicitat comptarà amb moltes i millors possibilitats. A banda d’aquest augment en la velocitat, l’usuari podrà descarregar continguts com pe·lícules des dels seus dispositius sense necessitat d’accedir a una xarxa Wi-Fi!

L’augment en la velocitat permetrà a les empreses, entre d’altres, mostrar els anuncis més sofisticats i complexos en qualsevol moment i a qualsevol consumidor. Això vol dir que tindran molta feina per darrere amb la fi d’explotar al màxim aquesta nova eina.

  • Qualsevol superfície podrà convertir-se llavors en un mitjà de màrqueting interactiu.

    La veu és un element que fa temps que s’obre camí gràcies als assistents digitals, fet que facilitarà construir relacions més directes i naturals entre marca-persona.
    D’altra banda hi ha la robòtica, capaç d’assolir aparences humanes cada vegada més realistes i perfeccionades. Cabreiroá ja ha apostat per aquesta nova forma creant una campanya la protagonista de la qual és el robot més intel·ligent del món fins ara, anomenat Sophie.

    La realitat augmentada i la realitat virtual s’endinsaran en les botigues físiques, creant una competició d’experiències sensorials amb les botigues e-commerce. Aviat entrarem en un comerç i la realitat virtual ens conduirà al lloc exacte de compra, visitarem botigues des de casa…

    D’aquesta manera, totes aquests estris permetran donar una visió del producte més realista i menys immersiva.

En aquesta esfera, l’arribada del 5g promet l’aparició de gran quantitat de continguts, que alhora generaran major nombre d’opcions i conseqüentment una major rivalitat per tal de captar l’atenció dels usuaris. Cada cop serà més demandada la creació de continguts rellevants per destacar entre la multitut.

Paral·lelament a això, l’ús d’aquesta eina podria generar més dades sobre els consumidors, de manera que les empreses podran saber com són els seus compradors i què és el que volen. Aleshores només quedarà veure quines noves estratègies de venta sorgeixen i com ens hi enfrontarem.

× Com et podem ajudar? Parlem?