El 14 de febrer és un dia universal on l’amor, l’amistat i el romanticisme es posen a flor de pell i inviten a fer-los sortir en aquestes dates tant assenyalades. El marketing digital i les campanyes de publicitat han detectat una bona sortida per deixar volar la imaginació i fer arribar als consumidors les millors propostes per gaudir del dia dels enamorats. Com totes les marques, el mercat vol acaparar el major nombre de clients i cal tenir en compte un conjunt d’estratègies bàsiques que segueixen les empreses per preparar les campanyes publicitàries.

MISSATGE AMORÓS I INNOVADOR

Els cors i les copes ja estan passades de moda en el món del marketing digital. No aporten sorpresa ni capten l’atenció de qui rep el missatge. Un dels exemples més innovadors és el de l’empresa Tulipán. La famosa marca de mantega ha optat per mostrar la mescla d’ingredients a través d’una història d’amor. El noi, representat per la mantega, i la noia fa el paper de Tulipán.

FER PARTÍCIP AL CLIENT

Un gran nombre d’empreses aprofita aquestes dates per sortejar premis, convidar amics o descomptes especials. Aquest és el cas de la Loteria Nacional.  En motiu del dia de Sant Valentí, promouen un sorteig especial en el seu spot publicitari.

TOTHOM CELEBRA SANT VALENTÍ

Trenquem els estereotips. El dia de Sant Valentí també cal enfocar-lo a totes les parelles i oferir-los alternatives irresistibles per celebrar una nit màgica. Amb l’slògan “Que el 2×1 no te pille sin pareja”, el grup VIPS vol normalitzar les diverses realitats que trobem a la societat. En aquest cas, opta per una parella homosexual en la seva campanya.

vips

 

 

 

 

 

 

 

CREATIVITAT I HUMOR

Sant Valentí és l’oportunitat perfecta per fidelitzar l’audiència i crear vincles entre marca i consumidor. La campanya que ha llançat Tesco proposa un nou model de cites a ceges que sorgeixen de les estanteries i els aliments amb resultats bastant curiosos. A l’spot publicitari, mostren diverses experiències reals de persones que es troben en un dels seus supermercats.

EL PODER DEL RE ENGAGEMENT

Crear campanyes amb preus o promocions diferents és important per atraure l’audiència. Ikea s’ha près la frase al preu de la lletra i ofereix un descompte en cunes pels nadons que neixin nou mesos després de Sant Valentí.

ikea

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.plugin cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies