fbpx

Moltes persones pensen que amb una pàgina web n’hi ha prou perquè la seva empresa tregui rendiment a Internet. Però qualsevol negoci té una gran oportunitat davant seu per utilitzar múltiples eines de màrqueting online i plataformes que ajudin a multiplicar la seva actuació Online i en conseqüència, els seus beneficis econòmics i d’imatge.

Per a això, és clau tenir en compte els punts següents, entre altres consells:

1. La planificació és essencial per a la viabilitat d’una empresa a la xarxa. Qualsevol acte de comunicació 2.0 ha de fer-se seguint una estratègia comunicativa concreta i en funció del teu públic objectiu i clients potencials. Un pla en el qual les accions SEO i de posicionament web, així com l’execució en xarxes socials i altres plataformes quedi totalment detallat.

2. El màrqueting Online haurà d’anar sempre de la mà amb la imatge corporativa d’una empresa i a la seva forma d’actuar. En les nostres accions, hem de tenir en compte la imatge que vol transmetre una empresa i actuar en funció d’ella. El context de la nostra organització, terreny d’actuació, clients i objectiu comercial hauran de ser coses a tenir molt en compte en l’elaboració dels nostres missatges i promocions.

3. Cal personalitzar els missatges i les accions per a cada plataforma en la qual es comunica. L’interès d’un usuari de Facebook, Twitter o Linkedin és diferent i per tant, hem d’adequar la nostra comunicació perquè sigui efectiva i compleixi amb el nostre objectiu en tots els terrenys.

4. Hem d’aportar valor a través dels nostres continguts i mantenir obert el canal de comunicació amb l’usuari per a futurs contactes. Com més hagi interactuat amb nosaltres un client, més receptiu serà davant una possible venda. Hem d’humanitzar l’empresa i aconseguir que el client se senti part d’ella i del seu èxit.

5. Actuar mitjançant promocions a través d’aplicacions mòbils cada vegada més comunes i establir contactes amb els principals canals de promoció del teu sector per intentar atreure nous clients.

6. En el cas de vendre un producte a través d’internet, s’han de donar totes les facilitats possibles i eines necessàries per facilitar els procesos de venda i que el client tingui una experiència de compra satisfactòria. La compra ha de ser un procés fàcil i ràpid, per evitar que el client finalment no tingui dubtes i actuï.

7. Hem de motivar al client perquè comparteixi els teus continguts o simplement mostri la seva satisfacció en relació amb la Pime. Un client satisfet és la clau de tota estratègia de màrqueting Online, ja que podria repetir compra o fins i tot recomanar la marca través del boca a boca o les xarxes socials.

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.plugin cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies