fbpx

En un món en què internet s’ha convertit en un pilar fonamental de la vida i font principal d’informació, les empreses han de renovar-se i sumar la seva presència al món online. La dita “si no estàs a internet, no existeixes” sembla una exageració, però és real. Si una persona necessita uns serveis, és molt probable que el primer que faci sigui buscar possibles empreses a internet, properes a la seva zona o que li proporcionin els serveis i pressupost desitjats. Per a això, per poder ser una de les seves opcions, has d’estar en Internet.

En aquest sentit, la pàgina web t’iguala a la resta d’empreses i fa que el teu cost d’oportunitat disminueixi, podent convertir-se amb total seguretat en una font d’ingressos que no tenies prevista i a la qual no optaries si no estiguessis a la xarxa.

Està demostrat que un lloc web per a Pimes o l’aplicació de les noves tecnologies a una empresa són accions positives. Les vendes i la productivitat poden incrementar, així com el valor de mercat de la marca. Així doncs, portant a extrems la frase citada anteriorment, molts estudiosos creuen que en un futur, les empreses que no estiguin a Internet podrien desaparèixer.

Els avantatges d’una pàgina web són moltes:

  • Professionalitzar la imatge de l’empresa: Una pàgina web de qualitat aportarà més valor a la teva marca, al teu negoci, i donarà més confiança als teus futurs clients perquè contractin els teus serveis o acudeixin a comprar els teus productes.
  • Millorar la teva posició amb la competència: Una bona presència a la xarxa t’igualarà a la teva competència i posteriorment, et diferenciarà. La teva imatge, comunicació, productes i funcionalitat del lloc web, així com un bon posicionament en els cercadors més importants farà que el teu negoci es diferenciï dels teus homòlegs, augmentant les teves oportunitats al mercat.
  • Disponibilitat absoluta: Les persones que vulguin saber de la teva existència ho podran fer qualsevol dia a qualsevol hora, i des de qualsevol lloc. Si no estàs a Internet, només et coneixeran per la proximitat al teu negoci i per opinions alienes. Els teus productes ja no tindran barreres geogràfiques ni horàries i poden ser coneguts per qualsevol usuari del món.
  • Gestiona la teva presència a la xarxa: Encara que no vulguis estar a internet, és possible que en moltes pàgines, xarxes socials i fòrums estiguin parlant del teu negoci. Opinions bones o dolentes que influeixen en els teus clients potencials. Una web pot canviar-ho tot. Decideix el que vols dir i com. Necessites donar el teu punt de vista de la teva empresa abans que ho facin uns altres per tu. La teva versió es contrastarà o reforçarà la dels usuaris i líders d’opinió.
  • Internet és sinònim d’estalvi: Una pàgina web en condicions pot fer que ja no necessitis altres formes de publicitat convencionals. Tot anirà en funció de la teva capacitat de gestionar l’espai d’internet, això sí, amb una bona política comunicativa duta a terme a través de xarxes socials i noves tecnologies.
× Com et podem ajudar? Parlem?