El logotip és la cara pública de la teva marca o negoci i, igual que el nostre negoci avança, la seva imatge hauria d’avançar amb ell. Tot logotip ha de transmetre els valors de la marca o negoci, causar impacte i generar el record al nostre públic, adaptatiu a qualsevol mida i llegible.
Tot i complir amb aquestes característiques, pot ser que per factors tant interns com externs, el nostre logo estigui patint cert desfasament. Alguns d’aquests motius poden ser:
- Els valors de la marca o empresa han canviat i s’està donant una imatge equivocada.
- L’estètica del logo no s’adapta als nous formats.
- Ja no s’identifica amb el nostre nou públic objectiu.
- La nostra competència ha canviat i s’ha renovat amb una imatge més moderna.
Si el teu logotip no s’adapta als temps moderns, no representa el teu negoci actual o simplement ja no és tan atractiu com el dels teus competidors, és el moment de pensar en renovar i donar-li un nou aire.
A continuació et mostrem algunes grans companyies i organitzacions que han realitzat canvis en l’estil del seu logotip per tal d’anar adaptant-se als nous temps que se’ls presenten.