fbpx

La cadena de supermercats Lidl ha revolucionat el sector

I no és per a menys. El fet que en un mateix lloc les persones puguem fer la compra setmanal i, a més a més, puguem comprar-nos roba és genial. La marca alemanya ha apostat per traslladar el seu model smart discount més enllà dels seus productes frescos i d’alimentació al sector tèxtil.

La companyia Lidl ha explicat que aquesta aposta té com a objectiu arribar a un nou tipus de consumidor. Un consumidor que no renuncia a un preu més econòmic i assequible a tot tipus de butxaca. Per una altra banda, amb aquesta proposta democratitzadora, la marca alemanya també mostrarà una altra cara de la moda. Vol impulsar el concepte d’una moda propera al consumidor i que no presenta cap tipus de complicacions per al client a l’hora d’adquirir-la.

lll
Sota la firma d’Esmara, la cadena de supermercats va presentar ahir la seva primera col·lecció a Espanya. I aquesta també va donar molt a parlar per la seva comercialització! Jerseis embassats amb els clàssics envasos amb els quals trobem la carn o l’embotit o caixes de fusta on normalment es guarda la fruita, plena d’objectes de decoració i tèxtil són només una mostra d’aquest innovador llançament.

Les xarxes socials, tan importants en el nostre dia a dia, també es van fer ressò d’aquesta campanya. Molts dels influencers més importants del nostre país ja han visitat algun d’aquests supermercats tan especials.

A Media Needs estem pendents de totes les campanyes de màrqueting més sorprenents del nostre entorn per a apropar-vos-les a vosaltres i emplenar-vos d’idees. Sense cap dubte aquesta ens ha encantat i ja estem desitjant anar al supermercat per donar-li un cop d’ull a la nova col·lecció. Encara que per ara només s’han estrenat amb roba per a dona, pròximament han confirmat que ampliaran el seu sector tèxtil amb roba tant per a home com per a nens i nenes.

× Com et podem ajudar? Parlem?