fbpx

La identitat corporativa reflecteix les característiques i els valors que defineixen la personalitat de l’empresa, a través de la representació visual amb la que es pretén posicionar a la ment dels clients.

Tot i que les entitats compten amb aspectes intangibles com la seva missió, visió i filosofia, amb els quals es basen, les entitats necessiten una manifestació física de la marca. És a dir, una tipografia concreta, uns colors corporatius, uns elements gràfics que reforcin la marca, i inclús la pàgina web i el seu disseny. Amb tot aquests factors, podrem crear una homogeneïtat a tota l’organització que resulti fàcilment reconeguda. I per tant, crear una imatge corporativa que es transmeti a l’exterior i que representi fidelment els principis i valors que l’empresa vol difondre.

Tindre una bona identitat corporativa suposa una gran nombre d’avantatges

– Crear un valor agregat per a que els clients captin el millor de nosaltres.
– La identitat corporativa amb tots els seus elements permeten a l’entitat crear valors al voltant de la marca.
– Transmetre professionalitat i serietat.
– Ser una entitat reconeguda fàcilment i recordada pels clients.
– Distingir-se de la competència o d’altres empreses.
– Dotar a l’entitat de notorietat i prestigi.
– Impulsar nous productes i serveis.
– Associar la identitat amb aspectes positius, generant opinió pública favorable.
– Element distintiu per crear promoció de la marca i tot tipus de merchandising.

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.plugin cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies