fbpx

Amb la nova situació causada per la pandèmia, molts estudis han demostrat que alguns nous hàbits de consum han vingut per quedar-se.

En primer lloc, molts aspectes de la nostra vida han canviat el treball, els plans d’oci, les preferències d’habitatge i transport o la telemedicina.

Com afecta aquesta nova situació a la digitalització?

 

És cert que durant el confinament les empreses que no estaven presents al món digital van poder adonar-se que en moments com aquest si no ets a la xarxa, et tornes invisible i és que les xarxes socials o la web entre altres ens ajuden a ser visibles sense necessitat d’una presència física.

Moltes empreses van optar per oferir contingut als seus usuaris de forma gratuïta, cosa que la població en general va valorar molt positivament. Per tant, va ajudar les empreses o organitzacions a crear un vincle més fort. En conclusió el món digital està ple d’oportunitats per generar vincle amb els nostres usuaris i interactuar amb ells.

Les compres podien ser únicament online i molts petits negocis van obrir-se portes i van iniciar a fer comandes a domicili per poder seguir generant algun ingrés durant el confinament.

Ara que la situació està una mica més calmada i podem tornar a sortir podem comprovar que de totes formes la majoria dels usuaris primer consulten a través de Google els horaris dels negocis, a través de la web que ofereixen i a través de les xarxes es poden ficar en contacte sense necessitat de trucar.

Sobretot, si no mantenim actualitzada la nostra informació, podem donar dades incorrectes sobre els horaris, el que oferim o com ho fem i generar una mala experiència en l’usuari.

Per tant com a conclusió podem dir que la digitalització, és sempre una opció imprescindible.

 

Contacta’ns i et farem un pressupost sense cap compromís!

A Media Needs ens agrada ajudar a les petites empreses a tenir el seu espai.

× Com et podem ajudar? Parlem?