fbpx

Segur que coneixes a algú que és Community Manager, la professió de moda del 2018. La seva feina consisteix a gestionar totes les xarxes socials d’una empresa i a més s’encarrega de fer una escolta activa dels usuaris que hi ha en cadascun dels suports.
Estar al dia de totes les novetats a les xarxes és molt important perquè en això es basa la seva feina. Si no hi ha contingut interessant, les xarxes no funcionen i els usuaris no s’interessen per la marca.

Gestionar les xarxes socials és una tasca que requereix una gran atenció i esforç per part del Community Manager i, per això, és essencial mencionar tot allò que cal evitar. L’èxit recau en la professionalitat i en l’exigència.

Si vols ser Community Manager, t’expliquem tot el que cal fer:
En primer lloc és molt important comprovar la informació Per això, un gran nombre de Community Managers s‘han dedicat al món del periodisme. Persones a qui els hi agrada escriure i tenen criteris de veracitat, sempre intentant comprovar que allò que diuen és cert.
Per altra banda, cal conèixer les eines de què disposem. En aquest cas, els inseparables d’un Community Manager són el Hootsuite, el Socialgest i qualsevol altre programador de posts.
També és important conèixer el to de comunicació de la marca i mantenir-lo. Només així hi haurà coherència i el perfil tindrà veracitat.
Un de les errades més típiques és veure continguts diferents en comptes equivocades, per això és important assegurar-nos que el contingut es penja al canal idoni.
En quart lloc, si fa poc que t’has iniciat en aquest món, no intentis caure en les bromes, a vegades poden sortir cares. Tampoc utilitzin hashtags en excés, utilitza’n entre 2 o 3 per publicació.

I, per últim, evita les contestacions robot. Intenta adaptar el missatge a cada usuari, evitant els missatges programats, sempre hi ha alguna cosa diferent en cada pregunta!
Està clar que ser Community Manager no és tasca fàcil, tal i com ens pensàvem. Ara només cal posar en pràctica les eines que et proposem i aconseguiràs triomfar!

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.plugin cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies
× Com et podem ajudar? Parlem?