Moltes empreses dediquen tots els seus esforços en millorar les condicions de la seva botiga, en fer més bonic el seu local o en oferir millors productes. Aquestes iniciatives són bones i poden millorar el servei ofert i la imatge d’un negoci. Però, ¿Aquesta empresa està fent el mateix amb la pàgina web i la informació que hi ha a la xarxa?
LA TEVA IMATGE A LA XARXA ET DEFINEIX
La majoria d’empreses segueixen tenint un pensament antic, enfocat en el negoci físic. Però en un món cada cop més tecnològic en el que Internet té un pes important dins la societat, ha arribat el moment de canviar el xip. S’ha de tenir en compte que la majoria de persones que tinguin un primer contacte amb la nostra empresa serà mitjançant la nostra pàgina web o xarxes socials. No ens podem permetre que el client potencial que ens trobi a Internet tingui una imatge negativa del nostre negoci.
Això passarà si tenim una pàgina desactualitzada, amb informació incorrecta, una imatge antiga, una web lenta, poc funcional, amb un missatge mal plantejat, etc.
No servirà de res fer tantes millores al nostre local o millorar el nostre producte si després no ens obrim al món i no aprofitem les oportunitats que ens dóna la xarxa.
Posa’t en contacte amb Media Needs per a qualsevol consulta, sense cap compromís.