Media Needs l’ha tornada a liar. El nostre poder de difusió a les xarxes socials ha quedat clar amb la organització de diferents actes o inauguracions dels nostres clients els darrers anys, però aquest mes d’agost, Media Needs ha demostrat que les idees i les bones campanyes no tenen fronteres. Molts cops, una bona campanya publicitaria se centra en aprofitar un fet d’actualitat per tal d’augmentar la seva viralitat i difusió, i per això, a Media Needs hem volgut aprofitar que el nou ‘look’ de Messi era un dels temes de moment per tal de viralitzar i difondre la marca i l’essència d’un dels nostres clients, La Costarrica.

Així va ser com vam iniciar la campanya ‘La Costarrica regalarà pastissos gratis si Messi es treu el ros del cabell’. La idea era clara, aprofitar que el nostre client defensa un producte de qualitat, original i basat en la història del Cafè, per demanar a Messi que torni als seus orígens. D’aquesta manera, amb una difusió mitjançant notes de premsa, xarxes socials i altres, vam aconseguir que el nostre client fos protagonita a grans mitjans nacionals i internacionals com Mundo Deportivo, TV3, As, l’argentí Olé, la televisió argentina ‘Canal 9’ o el Libero de Perú, així com mitjans d’Ecuador, Colombia, Anglaterra i altres països. A més, la notícia es va viralitzar a les xarxes socials, amb molts usuaris de Twitter i Facebook compartint la notícia.


1

 

3 2 4 56

 

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.plugin cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies