fbpx

Quan parlem de Màrqueting i d’exemple d’èxit, fàcilment ens vénen al cap grans marques com a Coca-cola, McDonald’s, Nike… Marques que amb el pas dels anys han tingut la capacitat de mantenir-se, adaptar-se i superar-se, fins a tal punt que McDonald’s en la seva última campanya ha decidit prescindir del seu logo, us comentem més!

McDonad’s ens sorprèn any rere any amb campanyes diferents i trencadores, demostrant que el seu equip de màrqueting i publicitat són  enginyosos! Aquesta vegada han trencat motlles pixelant la publicitat de l’exterior, demostrant així que la seva identitat de marca és tan potent que no necessiten de cap logotip per a reconèixer-los, i certament tenen raó.

Per a molts podria resultar una mica vanitós, però la màgia del Màrqueting és precisament aquesta i veient la imatge que us mostrarem a continuació, coincidireu amb nosaltres que “l’han aconseguit”.

Per això quan algun dels nostres clients es neguen a assentar les bases de la seva marca a través de colors corporatius, estils concrets o qualsevol element que generi identitat de marca, nosaltres com a experts sabem que COMETEN UN ERROR.

Al final la identitat de marca és la base perquè aquesta s’assenti, sigui fàcilment reconeguda i amb el temps, treball i perseverança sobre aquesta, identitaria.

Si un client opta per generar contingut aleatori, i no es focalitza en la seva identitat de marca, el que aconsegueix és l’efecte invers, confondre a l’usuari i reflectir falta de professionalitat.

I sí, McDonald’s pot fer-ho! Perquè porta anys treballant, invertint i fomentant aquesta identitat de marca, i quan aquesta ja és inamovible, llavors sí, pot permetre’s el luxe de transgredir i demostrar-nos a tots lo bé que a asentat la seva identitat de marca sobre els consumidors.

Com a especialista en comunicació, hem d’assessorar els nostres clients (òbviament prenent com a referència a grans marques), però sense oblidar les bases del màrqueting i les estratègies de comunicació, que ajuden al fet que aquestes aconsegueixin tenir projecció a mig llarg termini.

× Com et podem ajudar? Parlem?