fbpx

 

Des de la seva aparició allà per l’any 2010 de la mà dels seus creadors Kevin Systrom i Mike Kriger, Instragam ha vist com el seu nombre d’usuaris no ha parat de créixer. Ja per l’any 2012 comptava amb més de 100 milions d’usuaris però, el desembre d’aquest any passat 2014 la xarxa social superava els 300 milions d’usuaris, situant-se per sobre de twitter amb 286 milions.

Aquestes dades, per descomptat, no passen desapercebuts per a grans marques i negocis i cada vegada més uneixen els seus esforços en guanyar-se un lloc en aquesta, tan estimada, xarxa social.

 

instagram-ikea-media-needsinstagram-nike-media-needs

 

A continuació us mostrem algunes dades que t’aclariran perquè el teu negoci o marca han de tenir presència a Instagram:

Dades Generals:
– Més de 300 milions d’usuaris en tan sols 4 anys.
– Cada segon es pugen 26 fotografies el que suposa 70 milions de fotos nous al dia.
– Els continguts de moda, decoració i cultura són els que tenen més rellevància per als instagramers.
– Els usuaris passen un temps mitjana de 21 minuts al dia en l’aplicació d’Instagram i es generen uns 2.5 bilions de m’agrada.
– En comparació, les fotos superen en m’agrada als vídeos.

Dades específiques:
– El 70% dels usuaris s’han interessat per alguna marca a Instagram.
– El 73% d’instagramers tenen entre 15 i 35 anys.
– El 41% segueix seguiria una marca per beneficiar-se de descomptes.
– El 48% dels usuaris són professionals i el 46% tenen estudis superiors.
– El 37% segueix entre 1 i 5 comptes d’alguna marca i el 32% més de 5.

3 raons de perquè els usuaris segueixen marques a Instagram
– El 62% declaren ser seguidors perquè els agrada la marca.
– El 54 & per l’interès de descobrir coses noves.
– El 48% perquè troba el contingut interessant o divertit.

Font: Instagram Study 2015

× Com et podem ajudar? Parlem?